
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego oraz wystąpieniu do RDOŚ w Bydgoszczy, PPIS we Włocławku i Dyrektora Zarządu Zlewni we Włocławku o wydanie opinii
IBR.6220.7.5.2025
O BWI E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego
oraz wystąpieniu do RDOŚ w Bydgoszczy, PPIS we Włocławku i Dyrektora Zarządu Zlewni
we Włocławku o wydanie opinii
Na podstawie art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024r., poz. 572 ze zm.) zwanej dalej w skrócie Kpa, w związku z art. 73 ust. 1 i art. 74 ust. 3 i ust. 3c ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024r. poz. 1112 ze zm.) zwanej w skrócie uouioś
zawiadamiam,
że w dniu 07.10.2025r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne, na wniosek z dnia 25.09.2025r. (wpływ 26.09.2025r.) złożony przez Zarząd Powiatu Włocławskiego, ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek z pełnomocnictwa którego występuje Wiesław Łuszyński, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na:
„ Przebudowie drogi powiatowej nr 2918C Baruchowo – Goreń Duży – Patrowo od km 8+050 do km 10+310”, gmina Baruchowo.
Zgodnie z art. 21 ust. 1 i ust. 2 pkt 9 uouioś dane o wniosku w sprawie wydania decyzji środowiskowej umieszcza się w publicznie dostępnych wykazach.
Jednocześnie zawiadamiam, że na podstawie art. 64 ust. 1 pkt 1, pkt 2 i pkt 4 uouioś organ prowadzący postępowanie wystąpił do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego we Włocławku i Dyrektora Zarządu Zlewni we Włocławku, w sprawie wydania opinii, co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby o określenie zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
Zgodnie z art. 10 § 1 Kpa w toku postępowania administracyjnego strony postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Baruchowo, 87-821 Baruchowo, pokój nr 3, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 i 3c uouioś oraz art. 49 Kpa zawiadomienie stron o czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej. Zawiadomienie przez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia (art. 49 Kpa).
Wskazuję dzień publicznego ogłoszenia: 08.10.2025r.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości przez:
1. Zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Baruchowo: www.bip.baruchowo.pl,
2. Zamieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Baruchowo,
3. Zamieszczenie na tablicach ogłoszeń sołectwa Goreń Duży
4. Zamieszczenie na tablicy ogłoszeń sołectwa Skrzynki,
5. UG-a/a.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Emil Szprengiel |
Data utworzenia: | 2025-10-08 08:49:59 |
Wprowadził do systemu: | Emil Szprengiel |
Data wprowadzenia: | 2025-10-08 08:50:18 |
Opublikował: | Emil Szprengiel |
Data publikacji: | 2025-10-08 08:53:40 |
Ostatnia zmiana: | 2025-10-08 09:09:08 |
Ilość wyświetleń: | 107 |