Sekretarz Gminy i jego kompetencje
SEKRETARZ GMINY
Joanna Gawłowska
tel.: 54 2845 611, 2845 682 wew. 31
fax.: 0 54 2845 848
e-mail: sekretarz@baruchowo.pl 1. Do obowiązków Sekretarza Gminy należy: 1) sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy Urzędu i koordynowanie działań poszczególnych referatów; 2) kierowanie pracą Referatu Organizacyjnego; 3) zapewnienie zgodności działania urzędu z obowiązującymi przepisami prawa; 4) sporządzanie projektu struktury organizacyjnej Urzędu, opracowywanie statutu i regulaminów; 5) prowadzenie spraw kadrowych w stosunku do pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych; 6) koordynowanie i organizacja szkoleń oraz prowadzenie spraw doskonalenia zawodowego pracowników urzędu i kierowników jednostek; 7) inicjowanie i nadzór nad przeprowadzaniem naboru na wolne stanowiska urzędnicze; 8) organizowanie służby przygotowawczej dla osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym; 9) akceptowanie zakresów czynności dla pracowników na poszczególnych stanowiskach pracy, opracowanych przez kierowników referatów; 10) koordynowanie prac związanych z organizacją i przeprowadzeniem wyborów, referendów i spisów oraz obsługa obwodowych i terytorialnych komisji; 11) koordynowanie prac związanych z przeprowadzeniem wyborów ławników sądowych; 12) koordynowanie działań w zakresie organizacji oświaty na terenie Gminy; 13) prowadzenie spraw z zakresu ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3; 14) koordynacja systemu kontroli zarządczej w urzędzie; 15) prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem kosztów kształcenia młodocianych pracowników; 16) prowadzenie kontroli wewnętrznej w stosunku do poszczególnych stanowisk pracy w zakresie ustalonym w Regulaminie Organizacyjny Urzędu; 17) prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta, rejestru upoważnień i pełnomocnictw udzielanych pracownikom i kierownikom jednostek; 18) prowadzenie rejestru instytucji kultury; 19) przyjmowanie korespondencji i rejestrowanie jej w dzienniku korespondencji; 20) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców; 21) koordynowanie prac związanych z opracowaniem materiałów pod obrady Rady Gminy; 22) współdziałanie z kierownikami gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie opracowania statutów i regulaminów, udzielania pełnomocnictw; 23) prowadzenie innych spraw powierzonych przez Wójta; 24) zapewnienie warunków organizacyjnych dla sprawnego funkcjonowania Urzędu, dbałość o efektywność i dyscyplinę pracy oraz należytą obsługę interesantów. 25) odpowiedzialność za prawidłowe, zgodne z prawem, terminowe i rzetelne wykonywanie powierzonych obowiązków. 2. W czasie nieobecności Sekretarza Gminy jego zadania wykonuje Zastępca Wójta Gminy.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Aneta Paczyńska |
Data utworzenia: | 2013-10-07 12:46:04 |
Wprowadził do systemu: | Aneta Paczyńska |
Data wprowadzenia: | 2013-10-07 12:46:12 |
Opublikował: | Aneta Paczyńska |
Data publikacji: | 2013-10-07 12:50:48 |
Ostatnia zmiana: | 2019-10-07 12:09:38 |
Ilość wyświetleń: | 15962 |