
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego oraz wystąpieniu do RDOŚ w Bydgoszczy, PPIS we Włocławku i Dyrektora Zarządu Zlewni we Włocławku o wydanie opinii
Baruchowo, 2025.03.12
IBR.6220.4.5.2025
O BWI E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego
oraz wystąpieniu do RDOŚ w Bydgoszczy, PPIS we Włocławku i Dyrektora Zarządu Zlewni
we Włocławku o wydanie opinii
Na podstawie art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024r., poz. 572) zwanej dalej w skrócie Kpa, w związku z art. 73 ust. 1
i art. 74 ust. 3 i ust. 3c ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku
i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024r. poz. 1112 ze zm.) zwanej w skrócie uouioś
zawiadamiam,
że w dniu 12.03.2025r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne, na wniosek z dnia 11.03.2025r., złożony przez Gminę Baruchowo, Baruchowo 54, z pełnomocnictwa której występujePan Marcin Szczepanowski, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Przebudowie drogi gminnej nr 191038C
w miejscowości Grodno”. Przedsięwzięcie przewidziane do realizacji na dz. nr 108 obręb Grodno, dz. nr 190, 179/1, 191/1, 192/1, 178/1, 178/3 obręb Kurowo Babia Góra..
Zgodnie z art. 21 ust. 1 i ust. 2 pkt 9 uouiośdane o wniosku w sprawie wydania decyzji środowiskowej umieszcza się w publicznie dostępnych wykazach.
Jednocześnie zawiadamiam, że na podstawie art. 64 ust. 1 pkt 1, pkt 2 i pkt 4 uouiośorgan prowadzący postępowanie wystąpił do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego we Włocławku i Dyrektora Zarządu Zlewni we Włocławku, w sprawie wydania opinii, co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby o określenie zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
Zgodnie z art. 10 § 1Kpaw toku postępowania administracyjnego strony postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Baruchowo, 87-821 Baruchowo, pokój nr 3, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 i 3c uouiośoraz art. 49 Kpa zawiadomienie stron o czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej. Zawiadomienie przez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia (art. 49 Kpa).
Wskazuję dzień publicznego ogłoszenia: 12.03.2025r.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości przez:
- Zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Baruchowo: www.bip.baruchowo.pl,
- Zamieszczeniena tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Baruchowo,
- Zamieszczenie na tablicach ogłoszeń sołectwa Grodno,
- Zamieszczenie na tablicy ogłoszeń sołectwa Kurowo-Kolonia,
- UG-a/a.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń………………………………………………………………………
Zdjęto z tablicy ogłoszeń………………………………………………………………………………
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Piotr Seklecki |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Piotr Seklecki |
Data wprowadzenia: | 2025-03-12 15:02:54 |
Opublikował: | Piotr Seklecki |
Data publikacji: | 2025-03-12 15:04:14 |
Ostatnia zmiana: | 2025-03-12 15:04:25 |
Ilość wyświetleń: | 38 |