OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY BARUCHOWO

 

z dnia 29 kwietnia 2022 r. o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Baruchowo

 

WÓJT GMINY BARUCHOWO OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ds.  INWESTYCJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

 

I. NAZWA JEDNOSTKI

Urząd Gminy Baruchowo
87 – 821 Baruchowo 54

 

II. OKREŚLENIE STANOWISKA

Stanowisko – Referent ds. inwestycji i zamówień publicznych

Ilość etatów - 1

Wymiar czasu pracy – pełen etat

 

III. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem  art.  11 u st.  2  i  3  ustawy  z  dnia  21  listopada  2008 r. pracownikach samorządowych;

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4) wykształcenie wyższe;

5) minimum 3-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych;

6) znajomość w szczególności przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych do niniejszej ustawy;

7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych;

8) nieposzlakowana opinia.

 

IV.WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE):

1) znajomość przepisów prawnych z zakresu m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, Kodeks cywilny;

2) bardzo dobra znajomość  programów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu;

3) umiejętność obsługi urządzeń biurowych: kserokopiarka, fax, skaner;

4) umiejętność pracy w zespole;

5) komunikatywność;

6) prawo jazdy kat. B.

 

V.ZAKRES PODSTAWOWYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

1) przyjmowanie zleceń z komórek organizacyjnych na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

2) przygotowywanie dokumentacji do przeprowadzenia postępowania przetargowego;

3) kompletowanie dokumentów zamówień publicznych;

4) przygotowywanie kosztorysów planowanych remontów, szacowanie wartości zamówienia;

5) prowadzenie dokumentacji z przebiegu postępowania przetargowego;

6) udzielanie informacji i odpowiedzi na pytania w postępowaniu przetargowym;

7) udział w pracach komisji przetargowej;

8) ocena ofert;

9) zamieszczanie ogłoszeń w BZP i przesyłanie ogłoszeń do Dziennika Urzędowego UE;

10) przygotowywanie projektów umów na udzielenie zamówień publicznych;

11) bieżące monitorowanie wykonywanych inwestycji i przedsięwzięć, w tym wszelkich zmian zachodzących w toku ich realizacji w zakresie ich zgodności z zamówieniem i przepisami prawa zamówień publicznych;

12) prowadzenie procedury związanej z rozpatrywaniem odwołań i wnoszenia skarg;

11) opracowywanie planów udzielania zamówień publicznych;

13) prowadzenie rejestru zamówień publicznych;

14) prowadzenie ewidencji wydatków do kwoty 30 tys. euro;

15) prowadzenie prac związanych z planowaniem, przygotowaniem i realizacją inwestycji,

16) rozliczanie inwestycji;

17) sporządzanie wniosków o dofinansowanie;

18) przygotowywanie sprawozdań z realizacji inwestycji i rozliczenia dotacji;

19) przygotowywanie projektów umów w zakresie realizacji inwestycji;

20) monitorowanie zaangażowania wydatków budżetowych i uzgadnianie z merytorycznym referatem urzędu wydatków budżetowych na zamówienia publiczne;

21) przygotowywanie, kompletowanie dokumentacji, przeprowadzanie konkursów ofert i rozliczanie.

 

VI.  WARUNKI PRACY NA STANOWISKU

1. Miejsce pracy – Urząd Gminy Baruchowo, Referat Inwestycji, Budownictwa i Rolnictwa, teren gminy Baruchowo.

2. Godziny pracy według czasu pracy określonego w regulaminie pracy jednostki.

3. Lokalizacja stanowiska pracy: pomieszczenie biurowe, w którym będzie świadczona praca zlokalizowane jest na parterze, na który prowadzą schody; brak windy w budynku.

4. Praca na zajmowanym stanowisku wiąże się z przemieszczaniem pomiędzy pomieszczeniami referatu i budynku Urzędu Gminy oraz poza siedzibą Urzędu – na terenie gminy.

5. Praca wymaga kontaktu z klientami i w znacznej mierze opiera się na obsłudze komputera.

6. Obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie), obsługa sprzętu biurowego, praca z dokumentami. 

 

VII.  WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił mniej niż 6%.

 

VIII. WYMAGANE DOKUMENTY:

1)  własnoręcznie podpisany życiorys (CV);

2) własnoręcznie podpisany list motywacyjny;

3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

4) kopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;

5) kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające dotychczasowy staż pracy,  w tym doświadczenie w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie zadań;

6) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;

7) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

8) inne dokumenty potwierdzające odpowiednie przygotowanie do pracy na wymienionym stanowisku oraz potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych (kopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);

9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa zatrudnienia, o ile znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów (art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych) (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);

10) własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna RODO.

Zaświadczenie lekarskie i zaświadczenie o niekaralności będzie wymagane od osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru przed podpisaniem umowy o pracę.

 

IX.   TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

1. Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej i zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych” w Urzędzie Gminy Baruchowo, Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo (pokój nr 4) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 maja 2022 r. do godz. 15.15 (decyduje data wpływu do Urzędu).

2. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.

 

X.  INFORMACJE DODATKOWE

1. Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z Regulaminem naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Baruchowo (Zarządzenie Nr 33/09 Wójta Gminy Baruchowo z dnia 14 lipca 2009r.).

2. Metody i techniki przeprowadzenia naboru:

   1) analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym;

   2) rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi formalne.

3. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Baruchowo (www.bip.baruchowo.p) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

4. Przewidywany termin nawiązania stosunku pracy - od 1 czerwca 2022r.

 

 

Wójt Gminy Baruchowo
Stanisław Sadowski