Koordynator ds. dostępności
Koordynatorem ds. dostępności jest Pani Joanna Dobińska (tel. 54 28 45 611, e-mail gmina@baruchowo.pl).
Zespół roboczy ds. dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej:
1) Joanna Dobińska;
2) Piotr Seklecki.
Do zadań koordynatora ds. dostępności oraz zespołu należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług przez Urząd Gminy w Baruchowie i jednostki organizacyjne gminy;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- monitorowanie działalności Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- wsparcie kierowników jednostek organizacyjnych gminy we wdrożeniu rozwiązań wymaganych ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Podmiot udostępniający: | Gmina Baruchowo |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Barbara Gocel |
Data wprowadzenia: | 2021-09-02 08:22:19 |
Opublikował: | Barbara Gocel |
Data publikacji: | 2021-09-02 08:51:49 |
Ostatnia zmiana: | 2023-05-29 10:51:10 |
Ilość wyświetleń: | 4752 |