Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY BARUCHOWO
z dnia 5 sierpnia 2021 r.
o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Baruchowo
WÓJT GMINY BARUCHOWO OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. INWESTYCJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
WYMIAR – 1 ETAT
- NAZWA JEDNOSTKI
Urząd Gminy Baruchowo
87 – 821 Baruchowo 54
- OKREŚLENIE STANOWISKA
Stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych
Wymiar – 1 etat
Przewidywany termin nawiązania stosunku pracy –1 września 2021 r.
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- wykształcenie wyższe;
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych;
- znajomość w szczególności przepisów:
- ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych do niniejszej ustawy,
- ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
- ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
- WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE):
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie zadań;
- umiejętność pracy w zespole;
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- dyspozycyjność;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- prawo jazdy kat. B.
- ZAKRES PODSTAWOWYCH ZADAŃ NA STANOWISKU
- planowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych (planowanie, szacowanie wartości zamówienia, ocena ofert, przygotowanie projektów, umów, informacji i odpowiedzi);
- przyjmowanie zleceń z komórek organizacyjnych na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- przygotowywanie dokumentacji do przeprowadzenia postępowania przetargowego
- przygotowywanie kosztorysów planowanych remontów;
- prowadzenie dokumentacji z przebiegu postępowania przetargowego;
- udział w pracach komisji przetargowej;
- kompletowanie dokumentów zamówień publicznych.
- zamieszczanie ogłoszeń w BZP i przesyłanie ogłoszeń do Dziennika Urzędowego UE;
- bieżące monitorowanie wykonywanych inwestycji i przedsięwzięć, w tym wszelkich zmian zachodzących w toku ich realizacji w zakresie ich zgodności z zamówieniem i przepisami prawa zamówień publicznych;
- prowadzenie procedury związanej z rozpatrywaniem odwołań i wnoszenia skarg;
- opracowywanie planów udzielania zamówień publicznych;
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych;
- prowadzenie ewidencji wydatków do kwoty 30 tys. euro;
- prowadzenie prac związanych z planowaniem, przygotowaniem i realizacją inwestycji,
- rozliczanie inwestycji;
- sporządzanie wniosków o dofinansowanie;
- przygotowywanie sprawozdań z realizacji inwestycji i rozliczenia dotacji;
- przygotowywanie projektów umów w zakresie inwestycji;
- monitorowanie zaangażowania wydatków budżetowych i uzgadnianie z merytorycznym referatem urzędu wydatków budżetowych na zamówienia publiczne;
- wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta, Sekretarza Gminy.
- WARUNKI PRACY NA STANOWISKU
- godziny pracy wg czasu pracy określonego w regulaminie pracy jednostki;
- praca wykonywana jest w siedzibie Urzędu Gminy Baruchowo;
- obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie), obsługa sprzętu biurowego, praca z dokumentami;
- przewidywany termin zatrudnienia – 1 września 2021 r.
- lokalizacja stanowiska pracy: pomieszczenie biurowe, w którym będzie świadczona praca zlokalizowane jest na parterze, na który prowadzą schody. Brak windy w budynku.
- praca wymaga kontaktu z klientami i w znacznej mierze opiera się na obsłudze komputera.
- WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił mniej niż 6%.
- WYMAGANE DOKUMENTY:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- kserokopie świadectw pracy potwierdzające dotychczasowy staż pracy;
- własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- inne dokumenty potwierdzające odpowiednie przygotowanie do pracy na wymienionym stanowisku oraz potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa zatrudnienia, o ile znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów (art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych);
- własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna RODO.
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych”.
Dokumenty aplikacyjne należy:
- złożyć osobiście w Urzędzie Gminy Baruchowo, Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo,
lub
- przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Baruchowo, Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo,
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 sierpnia 2021 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
- INFORMACJE DODATKOWE
- Nabór zostanie przeprowadzony w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Baruchowo /www.bip.baruchowo.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Wójt Gminy Baruchowo
Stanisław Sadowski
Baruchowo, dnia 05.08.2021 r.
Załączniki (9) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Podmiot udostępniający: | Gmina Baruchowo |
Źródło informacji: | Joanna Gawłowska - Sekretarz Gminy |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Barbara Gocel |
Data wprowadzenia: | 2021-08-05 13:11:00 |
Opublikował: | Barbara Gocel |
Data publikacji: | 2021-08-05 13:39:28 |
Ostatnia zmiana: | 2021-08-05 13:39:37 |
Ilość wyświetleń: | 1743 |