OGŁOSZENIE

WÓJTA GMINY BARUCHOWO

z dnia 5 sierpnia 2021 r.

o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowisko urzędnicze

w Urzędzie Gminy Baruchowo

 

WÓJT GMINY BARUCHOWO OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds.  INWESTYCJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

 

WYMIAR – 1 ETAT

 

  1. NAZWA JEDNOSTKI

    Urząd Gminy Baruchowo

    87 – 821 Baruchowo 54

     

  2. OKREŚLENIE STANOWISKA

    Stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych

    Wymiar – 1 etat

    Przewidywany termin nawiązania stosunku pracy –1 września 2021 r.

     

  3. WYMAGANIA NIEZBĘDNE
    1. wykształcenie wyższe;
    2. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);
    3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    5. nieposzlakowana opinia;
    6. biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych;
    7. znajomość w szczególności przepisów:
      1. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych do niniejszej ustawy,
      2. ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
      3. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,
      4. ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.

     

  4. WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE):
    1. co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie zadań;
    2. umiejętność pracy w zespole;
    3. samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
    4. dyspozycyjność;
    5. bardzo dobra organizacja pracy;
    6. prawo jazdy kat. B.

     

  5. ZAKRES PODSTAWOWYCH ZADAŃ NA STANOWISKU
    1. planowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych (planowanie, szacowanie wartości zamówienia, ocena ofert, przygotowanie projektów, umów, informacji i odpowiedzi);
    2. przyjmowanie zleceń z komórek organizacyjnych na przeprowadzenie postępowania     o udzielenie zamówienia publicznego,
    3. przygotowywanie dokumentacji do przeprowadzenia postępowania przetargowego 
    4. przygotowywanie kosztorysów planowanych remontów;
    5. prowadzenie dokumentacji z przebiegu postępowania przetargowego;
    6. udział w pracach komisji przetargowej;
    7. kompletowanie dokumentów zamówień publicznych.
    8. zamieszczanie ogłoszeń w BZP i przesyłanie ogłoszeń do Dziennika Urzędowego UE;
    9. bieżące monitorowanie wykonywanych inwestycji i przedsięwzięć, w tym wszelkich zmian zachodzących w toku ich realizacji w zakresie ich zgodności z zamówieniem i przepisami prawa zamówień publicznych;
    10. prowadzenie procedury związanej z rozpatrywaniem odwołań i wnoszenia skarg;
    11. opracowywanie planów udzielania zamówień publicznych;
    12. prowadzenie rejestru zamówień publicznych;
    13. prowadzenie ewidencji wydatków do kwoty 30 tys. euro;
    14. prowadzenie prac związanych z planowaniem, przygotowaniem i realizacją inwestycji,
    15. rozliczanie inwestycji;
    16. sporządzanie wniosków o dofinansowanie;
    17. przygotowywanie sprawozdań z realizacji inwestycji i rozliczenia dotacji;
    18. przygotowywanie projektów umów w zakresie inwestycji;
    19. monitorowanie zaangażowania wydatków budżetowych i uzgadnianie z merytorycznym referatem urzędu wydatków budżetowych na zamówienia publiczne;
    20. wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta, Sekretarza Gminy.

     

  6. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU
    1. godziny pracy wg czasu pracy określonego w regulaminie pracy jednostki;
    2. praca wykonywana jest w siedzibie Urzędu Gminy Baruchowo;
    3. obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie), obsługa sprzętu biurowego, praca z dokumentami;
    4. przewidywany termin zatrudnienia – 1 września 2021 r.
    5. lokalizacja stanowiska pracy: pomieszczenie biurowe, w którym będzie świadczona praca zlokalizowane jest na parterze, na który prowadzą schody. Brak windy w budynku.
    6. praca wymaga kontaktu z klientami i w znacznej mierze opiera się na obsłudze komputera.

     

  7. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił mniej niż 6%.

     

  8. WYMAGANE DOKUMENTY:
    1.  życiorys (CV);
    2. list motywacyjny;
    3.  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
    4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
    5. kserokopie świadectw pracy potwierdzające dotychczasowy staż pracy;
    6. własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
    7. własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    8. inne dokumenty potwierdzające odpowiednie przygotowanie do pracy na wymienionym stanowisku oraz potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych;
    9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa zatrudnienia, o ile znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów (art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych);
    10.  własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna RODO.

     

  9. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

    Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych”.

    Dokumenty aplikacyjne należy:

    -  złożyć osobiście w Urzędzie Gminy Baruchowo, Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo,

     lub

    - przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Baruchowo, Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo,

    w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 sierpnia 2021 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).

    Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.

     

  10. INFORMACJE DODATKOWE
    1. Nabór zostanie przeprowadzony w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
    2. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
    3. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Baruchowo /www.bip.baruchowo.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

     

Wójt Gminy Baruchowo
Stanisław Sadowski

 

Baruchowo, dnia 05.08.2021 r.