Zarządzenie Nr 11.2020 Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Czarnem z dnia 26 października 2020 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu pracy zdalnej
Zarządzenie Nr 11.2020
Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Czarnem
z dnia 26 października 2020 r.
w sprawie wprowadzenia regulaminu pracy zdalnej
W związku z decyzją Wojewody Kujawsko-Pomorskiego z dnia 20.10.2020 roku w sprawie czasowego zawieszenia działalności m.in. środowiskowych domów samopomocy, na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem CIVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1.W celu przeciwdziałania i zapobiegania rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2, wywołującego chorobę COVID-19 wprowadza się możliwość polecenia pracownikom Środowiskowego Domu Samopomocy w Czarnem świadczenia pracy określonej w umowie o pracę, poza miejscem jej stałego wykonywania - w formie pracy zdalnej.
§ 2.Wykonywanie pracy zdalnej może zostać powierzone na czas określony.
§ 3.Zasady wykonywania pracy zdalnej oraz związane z tym prawa i obowiązki określa regulamin pracy zdalnej, stanowiący załącznik do niniejszego regulaminu.
§ 4.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Podmiot udostępniający: | Środowiskowy Dom Samopomocy |
Źródło informacji: | Monika Kijek - Kierownik ŚDS |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Barbara Gocel |
Data wprowadzenia: | 2020-10-26 13:41:43 |
Opublikował: | Barbara Gocel |
Data publikacji: | 2020-10-26 13:44:24 |
Ostatnia zmiana: | 2020-10-26 13:44:37 |
Ilość wyświetleń: | 1449 |