Ogłoszenie o zamówieniu: Zakup, dostawa i montaż rozdrabniacza kanałowego w studni uśredniającej na obiekcie oczyszczalni ścieków w Baruchowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na
Zakup, dostawa i montaż rozdrabniacza kanałowego w studni uśredniającej na obiekcie oczyszczalni ścieków w Baruchowie
(zamieszczone w BZP w dniu 05.03.2020 r., nr ogłoszenia: 520204-N-2020)
I. Zamawiający
Gmina Baruchowo
Baruchowo 54
87-821 Baruchowo
Tel.: 54 284 56 82
Faks: 54 284 58 48
e-mail: gmina@baruchowo.pl
adres strony internetowej: www.baruchowo.pl
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
· w zakresie proceduralnym i merytorycznym:
1.
Krzysztof Grudziński - Zastępca Wójta tel. (54) 274 55 47.
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone będzie w trybie: przetarg nieograniczony.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone będzie na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843), zwanej dalej „ustawą Pzp”.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej: www.bip.baruchowo.pl
IV. Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Zakup, dostawa i montaż rozdrabniacza kanałowego w studni uśredniającej na obiekcie oczyszczalni ścieków w Baruchowie
Wspólny Słownik Zamówień: 42996100-5 - Rozdrabniarki
Przedmiotem zamówienia zakup, dostawa i zamontowanie rozdrabniacza frezowego kanałowego z napędem elektrycznym w wykonaniu Ex i IP68 w studni uśredniającej - przepompowni ścieków surowych. Montaż na kanale dopływowym DN250PVC, za pomocą zestawu montażowego do ściany wewnętrznej komory.
Zakres robót obejmuje między innymi:
1) Wycięcie pokrywy (stropu żelbetowego) studni pompowni - wykonanie otworu dostosowanego do oferowanego rozdrabniacza. Istniejący otwór o wymiarach 75x50 cm powiększyć do rozmiaru 150x50 cm. UWAGA: Podczas prac zabezpieczyć pompy przed zassaniem części twardych mogących powodować ich blokadę.
2) Demontaż starego włazu o wym. 75x50 cm i montaż nowego wykonanego ze stali kwasoodpornej typ 304 dla otworu o wym.150x50 cm.
3) Demontaż i przeniesienie w nową lokalizację kominka wentylacyjnego - szt.1
4) Demontaż i przeniesienie w nową lokalizację kielicha żurawika przenośnego - szt.1
5) Montaż rozdrabniacza z prowadnicą na ścianie studni pompowni.
6) Montaż szafy sterowniczej wraz ze sterownikiem do obsługi rozdrabniacza przy istniejącej szafie pomp i mieszadła - ujęte w kosztorysie.
7) Podpięcie zasilania rozdrabniacza wraz wizualizacją i powiadomieniem GSM w istniejącym układzie AKPiA - wg odrębnego opracowania - branża elektryczna i AKPiA.
8) Zabudowanie kabla zasilającego 5x4 mm2 i trzech przewodów sygnałowych 2x0,75 mm2 wg odrębnego opracowania - branża elektryczna i AKPiA.
9) W związku iż zabudowany na przepompowni ścieków żurawik przenośny posiada udźwig do 150 kg należy wyposażyć obsługę w żurawik przenośny posiadający udźwig do 300 kg.
10) W związku na charakter technologiczny projektowanych prac dobrano urządzenia o konkretnych parametrach technicznych. Dopuszcza się zamontowanie urządzeń innych producentów pod warunkiem posiadania przez nie parametrów technicznych nie gorszych niż założono w niniejszej dokumentacji.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej
Wymaga się złożenia oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):
lub
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):
VI. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: data zakończenia: 2020-05-31
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Lp.
Warunki
1
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
3
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę na podstawie przepisów art. 24 ust.1 ustawy Pzp.
Wykluczenie Wykonawcy nastąpi w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 7 ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
Lp.
Wymagany dokument
1
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu:
Lp.
Wymagany dokument
1
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp:
a) Inne wymagane dokumenty:
Lp.
Wymagany dokument
1
Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia
Wzór zobowiązania do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy
IX. Informacja na temat wadium
Wadium: oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000.00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 zł)
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Nr
Kryterium
Waga
1
Cena
60%
2
Termin wykonania
40%
Z uwagi na obszerną treść ogłoszenia, szczegółowe informacje zawarte zostały w załączniku o nazwie Ogłoszenie o zamówieniu oraz załacznikach do SIWZ.
I. Zamawiający
1.
Krzysztof Grudziński - Zastępca Wójta tel. (54) 274 55 47.
II. Tryb udzielenia zamówienia
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
IV. Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej
VI. Termin wykonania zamówienia
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia
Lp.
Warunki
1
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
3
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Lp.
Wymagany dokument
1
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Lp.
Wymagany dokument
1
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Lp.
Wymagany dokument
1
Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia
Wzór zobowiązania do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy
IX. Informacja na temat wadium
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Nr |
Kryterium |
Waga |
1 |
Cena |
60% |
2 |
Termin wykonania |
40% |
Załączniki (14) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Podmiot udostępniający: | Gmina Baruchowo |
Źródło informacji: | Krzysztof Grudziński |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Krzysztof Grudziński |
Data wprowadzenia: | 2020-03-05 14:06:24 |
Opublikował: | Krzysztof Grudziński |
Data publikacji: | 2020-03-05 14:10:35 |
Ostatnia zmiana: | 2020-03-05 14:10:55 |
Ilość wyświetleń: | 1995 |