Ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa drogi gminnej nr 191036C w miejscowości Stawek, gm. Baruchowo w km 1+200 do km 2+310
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na
Przebudowa drogi gminnej nr 191036C w miejscowości Stawek, gm. Baruchowo w km 1+200 do km 2+310
(zamieszczone w BZP w dniu 21.02.2019 r., nr ogłoszenia: 516814-N-2019)
I. Zamawiający
Gmina Baruchowo
Baruchowo 54
87-821 Baruchowo
Tel.: 54 284 56 82
Faks: 54 284 58 48
e-mail: gmina@baruchowo.pl
adres strony internetowej: www.baruchowo.pl
Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z Wykonawcami w zakresie proceduralnym i merytorycznym jest: Krzysztof Grudziński - Zastępca Wójta tel. (54) 274 55 47
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone będzie w trybie: przetarg nieograniczony.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone będzie na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), zwanej dalej „ustawą Pzp”.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej: www.bip.baruchowo.pl
IV. Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Przebudowa drogi gminnej nr 191036C w miejscowości Stawek, gm. Baruchowo w km 1+200 do km 2+310
Wspólny Słownik Zamówień: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 191036C w miejscowości Stawek, gm. Baruchowo w km 1+200 do km 2+310.
1.1. Projekt obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 191036C w miejscowości Stawek, gm. Baruchowo w km 1+200 do km 2+310. Początek przebudowywanego odcinka rozpoczyna się w km 1+200, a zakończenie odcinka w km 2+310. Trasa drogi przebiega wzdłuż miejscowości Stawek. Istniejąca droga posiada nawierzchnię bitumiczną z licznymi spękaniami. W stanie istniejącym pobocza gruntowe są przerośnięte trawą, co skutecznie blokuje spływ wód opadowych i roztopowych do rowów przydrożnych. Przebudowa drogi gminnej od km 1+200 do km 2+310 polegać będzie na:
a) wyprofilowaniu i wzmocnieniu istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową w ilości min 75 kg/m2 - średnia grubość 3 cm;
b) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej - grubość 3 cm;
c) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 0,50 m na całej długości drogi (górna warstwa gr. 8 cm z kamienia łamanego twardego 0/32 mm; dolna warstwa gr. 10 cm z kamienia łamanego twardego 0/63 mm);
d) zamontowanie ścianek czołowych na przepuście i zamontowanie barier ochronnych w obrębie przepustu.
1.2. Charakterystyka projektowanej drogi:
a) Kategoria drogi: gminna,
b) Prędkość projektowa: 30 km/h,
c) Długość - 1110 m,
d) Szerokość nawierzchni drogi: zmienna 3,50 - 3,00 m,
e) Rodzaj nawierzchni - nawierzchnia asfaltowa,
f) Rodzaj poboczy: utwardzone o szerokości 0,50 m.
2. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (robotnicy fizyczni, operatorzy maszyn i sprzętu znajdującego się na budowie), z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 poz. 1502, z późn. zm.). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. Wymogi, o których mowa powyżej, dotyczą również podwykonawców. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa powyżej winny być anonimizowane.
3. Prace stanowiące przedmiot umowy będą nadzorowane przez Zamawiającego pod względem budowlanym. Wszelkie rozwiązania szczegółowe, w tym przewidziane do zastosowania materiały mają być konsultowane bezpośrednio z Zamawiającym i wyznaczonym przez Zamawiającego nadzorem budowlanym.
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji usunięcia wad i usterek przez okres minimum 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. W wymienionym terminie Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad i usterek.
5. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia przedstawiony został w projektach budowlano - wykonawczych i przedmiarach robót.
6. Zastosowanie rozwiązań równoważnych: Podane w niniejszej Specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Z uwagi na obszerną treść ogłoszenia, szczegółowe informacje zawarte zostały w załączniku o nazwie Ogłoszenie o zamówieniu oraz załacznikach do SIWZ.
I. Zamawiający
II. Tryb udzielenia zamówienia
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
IV. Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Załączniki (20) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Podmiot udostępniający: | Gmina Baruchowo |
Źródło informacji: | Krzysztof Grudziński |
Data utworzenia: | 2019-02-21 09:53:24 |
Wprowadził do systemu: | Krzysztof Grudziński |
Data wprowadzenia: | 2019-02-21 09:53:32 |
Opublikował: | Krzysztof Grudziński |
Data publikacji: | 2019-02-21 09:57:16 |
Ostatnia zmiana: | 2019-02-21 10:14:46 |
Ilość wyświetleń: | 2814 |