Ogłoszenie o zamówieniu: Budowa dwóch budynków rekreacji indywidualnej wraz z zagospodarowaniem terenu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na
Budowa dwóch budynków rekreacji indywidualnej wraz z zagospodarowaniem terenu
(zamieszczone w BZP w dniu 30.04.2018 r., nr ogłoszenia: 553037-N-2018)
I. Zamawiający |
Gmina Baruchowo
Baruchowo 54
87-821 Baruchowo
Tel.: 54 284 56 82
Faks: 54 284 58 48
e-mail: gmina@baruchowo.pl
adres strony internetowej: www.baruchowo.pl
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
· w zakresie proceduralnym i merytorycznym: Krzysztof Grudziński - Zastępca Wójta tel. (54) 274 55 47
II. Tryb udzielenia zamówienia |
Postępowanie prowadzone będzie w trybie: przetarg nieograniczony.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone będzie na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja istotnych warunków zamówienia |
Adres strony internetowej: www.bip.baruchowo.pl
IV. Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych |
Budowa dwóch budynków rekreacji indywidualnej wraz z zagospodarowaniem terenu
Wspólny Słownik Zamówień: 45211300-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów, 45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych, 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych, 45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch budynków rekreacji indywidualnej w zakres której wchodzi:
a) wykonanie fundamentów;
b) wykonanie ścian zewnętrznych z elementów szkieletowych o przekrojach 14x3,8 cm, wraz z dociepleniem ścian wełną mineralną gr. 15 cm układaną w płaszczyźnie słupków. Od strony zewnętrznej do słupków zamocowane będzie poszycie z płyty OSB-3 gr. min. 15 mm a następnie zastosowana folia wiatroizolacyjną - paroprzepuszczalną (min 1000 g*m2/24h);
c) wykonanie ścian działowych w konstrukcji drewnianej szkieletowej ze słupków min. 8.9x3.8 cm lub 4,5x9,5 cm, do których zamocowana będzie boazeria. W płaszczyźnie słupków ułożona będzie wełna mineralna jako izolacja akustyczna.
d) wykonanie stropów wg odpowiednich rysunków technicznych. Wykonanie podłóg z desek grubości min 32 mm;
e) wykonanie dachu w konstrukcji krokwiowo - jętkowej, według rysunków zamieszczonych w projekcie;
f) wykonaniu i zamontowaniu stolarki okiennej i drzwiowej, malowaniu zewnętrznym o wewnętrznym ścian i stropu, wyłożeniu posadzki w łazienkach płytkami glazurowanymi;
g) wprowadzeniu ogrzewania za pomocą kominka z płaszczem wodnym;
h) wprowadzaniu wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej;
i) wykonaniu instalacji elektrycznych i wod-kan w budynku;
j) zamontowaniu podstawowego wyposażenia sanitarnego w budynku.
2. Wykonanie przyłączeń instalacji elektrycznej, wodociągowej i sanitarnej:
a) projektowany odcinek przyłącza wodociągowego - PE 25mm;
b) instalacja wodociągowa wewnątrz budynku - PE 15 mm;
c) projektowany odcinek przyłącza kanalizacyjnego - PVC 160mm;
d) instalacja kanalizacyjna wewnątrz budynku - PVC 50, 75 i 110 mm;
e) instalacja źródła ciepła i instalacji grzewczej wewnątrz budynku.
3. Zamontowanie zbiornika szczelnego na nieczystości o pojemności 10 m3.
4. Nasadzenie zieleni.
5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (robotnicy fizyczni, operatorzy maszyn i sprzętu znajdującego się na budowie), z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 poz. 1502, z późn. zm.). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. Wymogi, o których mowa powyżej, dotyczą również podwykonawców. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa powyżej winny być zanonimizowane.
6. Prace stanowiące przedmiot umowy będą nadzorowane przez Zamawiającego pod względem budowlanym. Wszelkie rozwiązania szczegółowe, w tym przewidziane do zastosowania materiały mają być konsultowane bezpośrednio z Zamawiającym i wyznaczonym przez Zamawiającego nadzorem budowlanym.
7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji usunięcia wad i usterek przez okres minimum 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. W wymienionym terminie Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad i usterek.
8. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia przedstawiony został w projekcie budowlano - wykonawczym.
9. Zastosowanie rozwiązań równoważnych: Podane w niniejszej Specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Załączniki (21) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Podmiot udostępniający: | Gmina Baruchowo |
Źródło informacji: | Krzysztof Grudziński |
Data utworzenia: | 2018-04-30 14:05:31 |
Wprowadził do systemu: | Krzysztof Grudziński |
Data wprowadzenia: | 2018-04-30 14:05:35 |
Opublikował: | Krzysztof Grudziński |
Data publikacji: | 2018-04-30 14:09:55 |
Ostatnia zmiana: | 2018-05-25 10:05:59 |
Ilość wyświetleń: | 3155 |