Wniosek o udzielenie zezwolenia powinien zawierać:
1. imię i nazwisko lub nazwę oraz adres zamieszkania lub siedziby przedsiębiorcy ubiegającego się o zezwolenie
2. numer identyfikacji podatkowej (NIP)
3. określenie przedmiotu i obszaru działalności
4. określenie środków technicznych, jakimi dysponuje ubiegający się o zezwolenie na prowadzenie działalności objętej wnioskiem
5. informacje o technologiach stosowanych lub przewidzianych do stosowania przy świadczeniu usług w zakresie działalności objętej wnioskiem
6. proponowane zabiegi z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej planowane po zakończeniu działalności
7. określenie terminu podjęcia działalności objętej wnioskiem oraz zamierzonego czasu jej prowadzenia
8. wskazanie miejsca odbioru, do którego będą przekazywane odebrane nieczystości płynne
Wykaz dokumentów dołączonych do wniosku:
1. Kserokopia nadania nr NIP
2. Aktualne zaświadczenie albo oświadczenie o braku zalęgłości podatkowych (druk Urząd Skarbowy)i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (ZUS, KRUS).Oświadczenie składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.”
3. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
4. Kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów specjalistycznych z potwierdzeniem przeprowadzonych badan technicznych.
5. Dokument potwierdzający prawo własności do gruntu, gdzie jest zaplecze techniczne (np. Akt notarialny, Umowa dzierżawy, Umowa użyczenia).
6. Oświadczenie o miejscu garażowania pojazdów.
7. Umowę z myjnią na czyszczenie pojazdów asenizacyjnych bądź dokument potwierdzający możliwość samodzielnego czyszczenia pojazdów
8. Umowa odnośnie odbioru (przez okres, o który przedsiębiorca występuje we wniosku o wydanie zezwolenia) nieczystości ciekłych przez stację zlewną.
9. Umowa odnośnie świadczenia usług w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji pojazdów.
10.Dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 107zł
|