OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (zamieszczone w BZP w dniu 10.11.2011r., nr ogłoszenia: 293707 - 2011) Zamawiający: Urząd Gminy Baruchowo, Baruchowo 54 87-821 Baruchowo Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: · w zakresie proceduralnym i merytorycznym: Krzysztof Grudziński - Zastępca Wójta, tel. (54) 274 55 47 Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.baruchowo.pl/?a=3404l Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie zł brutto można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 2. Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami realizowanymi w ramach zadania pn.: Adaptacja remizy OSP w Grodnie i OSP w Kurowie - Kolonii na potrzeby świetlicy wiejskiej Wspólny Słownik Zamówień: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami realizowanymi w ramach zadania pn.: Adaptacja remizy OSP w Grodnie i OSP w Kurowie - Kolonii na potrzeby świetlicy wiejskiej 2. Niniejsze zamówienie jest realizowane w ramach Projektu współfinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej 3.Wartość robót wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego wynosi 353.280,41 zł netto. 4. Zadania inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji: 4.1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 4.2. systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy, 4.3. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4.4. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiorach częściowych, 4.5. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 4.6. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 4.7. uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 4.8. udzielanie wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 4.9. udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z władzami samorządowymi i mieszkańcami, 4.10. kontrolowanie stosowania przez wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, a także przestrzegania przez wykonawcę zasad BHP, 4.11. wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami BHP, 4.12. żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez wykonawcę, 4.13. sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę, a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 4.14. stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego i przedłożenie do akceptacji inwestora w celu ustalenia terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorze, 4.15. poświadczenie terminu zakończenia robót, 4.16. sprawdzanie ostatecznej kwoty należnej wykonawcy, ustalania i wnioskowania zakresu koniecznych korekt wyliczeń wykonawcy i przedstawienia inwestorowi do podjęcia decyzji o ostatecznej wysokości tej kwoty (w ciągu 20 dni od otrzymania rozliczenia wykonawcy), 4.17. bieżące informowanie inwestora o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji, 4.18. inne zadania wynikające z przepisów prawa. 5. Okres realizacji robót budowlanych: do 31 października 2012r. 6. Ilość etapów rozliczenia: jeden etap rozliczenia. 7. Szczegółowy zakres nadzorowanych robót określony został w Załączniku Nr 6 i 7 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Termin wykonania zamówienia: data zakończenia: 2012-10-31 Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Lp. Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2 Osoby zdolne do wykonania zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Przez spełnienie warunku, rozumie się dysponowanie osobami, lub osoby posiadające pełne uprawnienia w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej wraz z aktualnymi wpisami do właściwej izby inżynierów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 3 Sytuacja ekonomiczna i finansowa O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.na Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami realizowanymi w ramach zadania pn.: Adaptacja remizy OSP w Grodnie i OSP w Kurowie - Kolonii na potrzeby świetlicy wiejskiej
Wadium: w postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nr |
Kryterium |
Waga |
1 |
Cena (koszt) |
100% |
Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 2 do dnia 2011-11-21 do godz. 10:00.
Termin związania ofertą: 30 dni
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: w postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Baruchowo dnia: 2011-11-10
Załączniki (9) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Krzysztof Grudziński |
Data utworzenia: | 2011-11-10 11:09:18 |
Wprowadził do systemu: | Krzysztof Grudziński |
Data wprowadzenia: | 2011-11-10 11:09:33 |
Opublikował: | Krzysztof Grudziński |
Data publikacji: | 2011-11-10 11:11:19 |
Ostatnia zmiana: | 2018-05-25 10:27:01 |
Ilość wyświetleń: | 3728 |