ądzenie Nr 33.2011
Wójta Gminy Baruchowo
z dnia 23 sierpnia 2011 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Gimnazjum w Baruchowie w związku z włączeniem Gimnazjum do Zespołu Szkól w Baruchowie.
Na podstawie art.4 ust. 3 oraz art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.), oraz Zarządzenia Nr 4/02 Wójta Gminy Baruchowo z dnia 4 marca 2002 r. w sprawie przyjęcia instrukcji inwentaryzacyjnej zarządza się, co następuje:
§ 1. Inwentaryzację przeprowadzić w okresie od 23 sierpnia 2011 r. do 10 września 2011 r. według następującego planu:
1) drogą spisu z natury:
a) meble i urządzenia w klasach Gimnazjum -według stanu na dzień 31 sierpnia 2011 r:
b) materiały w magazynach Gimnazjum - według stanu na dzień 31 sierpnia 2011r;
c) środków trwałych - według stanu na dzień 31 sierpnia 2011r.
d) druków ścisłego zarachowania - według stanu na dzień 31 sierpnia 2011r.
2) drogą uzyskania potwierdzenia salda:a) środków pieniężnych na rachunkach bankowych - według stanu na dzień 31 sierpnia 2011r.
b) należności - według stanu na dzień 31 sierpnia 2011r.
§ 2. Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuje się komisję inwentaryzacyjną w składzie:
- Przewodniczący - Bożena Kapuścińska
- Członek- Emilia Komórek
- Członek- Elżbieta Zubrzak
- Członek- Marek Rusicki
Członek - Aleksander Maciejewski
Osoby powołane na członków komisji zobowiązane są do rzetelnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami przeprowadzenia spisu z natury.
§ 3. Zobowiązuje się Dyrektora Zespołu Szkól w Baruchowie do przeprowadzenia instruktażu i szkolenia członków komisji inwentaryzacyjnej.
§ 4. Komisja inwentaryzacyjna sporządza sprawozdania z przebiegu i wyniku inwentaryzacji - w terminie do 20 września 2011r.
§ 5. Zobowiązuje się księgową Zespołu Szkół w Baruchowie do prawidłowego i terminowego dokonania wyceny inwentaryzowanych składników majątku oraz ustalenia różnic inwentaryzacyjnych.
§6. Zobowiązuje się przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej do weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych, sporządzenia protokółu w sprawie przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych, przedstawienia wniosków dotyczących ich rozliczenia, a także sporządzenia sprawozdania z przebiegu inwentaryzacji, uzyskania akceptacji Księgowej Zespołu Szkół i przedstawienia ich do zatwierdzenia Dyrektorowi Zespołu Szkół w Baruchowie w terminie do 20 września 2011r.
§ 7. Zobowiązuje się Księgową Zespołu Szkół do ujęcia różnic inwentaryzacyjnych w księgach rachunkowych 2011r.
§ 8. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Dyrektorowi Zespołu Szkół w Baruchowie.
§ 9. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
inż. Stanisław Sadowski