w sprawie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Baruchowo za 2008r.
Na podstawie art. 30.ust 2 pkt 4 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku art. 61 ust 2 o samorządzie gminnym /tekst jedno lity z 2001 r. Dz. U. nr 142, póz. 1591 z póżn zm. art. 199ustl i 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych/ Dz. U. Nr 05.249.2104/wykonując Uchwałę Nr X 111/100/07 z dnia 28 grudnia 2007 roku w sprawie uchwalenia budżetu gminy Baruchowo na 2008 rok z późniejszymi zmianami
Zarządzam co następuje;
§ 1.1 Wykonanie budżetu Gminy za 2008 rok obejmuje;
1) DOCHODY OGÓŁEM - 10.873.220,60 zł
w tym;
dotacje celowe na zadania z zakresu
administracji rządowej - 2.043.369,82 zł
2) WYDATKI BUDŻETOWE - 11.029.055,19 zł
w tym;
wydatki na zadania l zakresu administracji
rządowej - 2.043.369,82 zł
wydatki majątkowe - 4.163.698,0071
3) DEFICYT BUDŻETOWY 155.834,59 zł
2. Pełną cześć sprawozdania stanowi załącznik do niniejszego - opisowe z wykonania budżetu za 2008 rok
§ 2.Wójt Gminy przedkłada Radzie Gminy sprawozdanie / wykonania budżet Gminy Baruchowo za 2008 rok
§ 3.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega publikacji z dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko Pomorskiego
UZASADNIENIA
Zgodnie z art. 199 ust. l i 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych / Dz. U. Nr 05.249.2104/ Wójt Gminy przedstawia organowi stanowiącemu sprawo/danie roczne z wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego zawierające zestawienie dochodów i wydatków wynikające l zamknięć rachunków budżetów' jednostki samorządu terytorialnego, w terminie do dnia 20 marca następnego roku, w szczegółowości nie mniejszej niż w uchwale budżetowej.
Wójt
inż. Stanisław Sadowski