Baruchowo, 31.10.2025r.
 
Zaproszenie do złożenia oferty na dostawę łóżek polowych, poduszek, pościeli, prześcieradeł oraz koców
 
I.                   NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gmina Baruchowo
Baruchowo 54 
87-821 Baruchowo
 zwana dalej „Zamawiającym.
II.                   Przedmiot Zamówienia 
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę łóżek polowych, poduszek, pościeli, prześcieradeł oraz koców spełniające wymagania określone poniżej.
III.                   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zamawianego towaru określono 
w tabeli zawartej w Części VIII -  wymagania techniczno-funkcjonalne.
1.             Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
2.             Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty były nowe, pełnowartościowe i pierwszej jakości.
3.             W przypadku niezgodności dostarczonego towaru z parametrami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, będzie on podlegał wymianie na koszt Wykonawcy.
4.             Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu i wymiany wadliwego towaru  na nowe oraz pokrycie kosztów transportu.
5.             Zaoferowana przez Wykonawcę cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją i dostarczeniem przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. Oferta musi zawierać cenę netto/brutto za pojedynczy produkt oraz za całość zamówienia wraz z dostawą.
6.             Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie na bieżąco współpracował z   Zamawiającym i niezwłocznie informował Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na prawidłowość lub terminowość realizacji przedmiotu zamówienia.
7.             Wykonawca i Zamawiający wyznaczą osoby do współpracy i koordynacji realizacji przedmiotu zamówienia oraz osoby zastępujące, w przypadku ich nieobecności.
 
IV.                   TERMIN REALIZACJI
21 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy.
V.                   KRYTERIA OCENY
Cena oferty 100%.  
VI.                   SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być dostarczona za pośrednictwem: poczty, kuriera lub osobiście na adres: Gmina Baruchowo, Baruchowo 54, 87 – 821 Baruchowo, pokój nr 8 (liczy się data wpływu do urzędu).
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VII.            TERMIN SKŁADANIA OFERT
1.             Zamawiający wyznacza termin składania dokumentów do dnia 12 listopada 2025 r. do godz. 09:00.
2.             Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VIII.                   CZĘŚĆ SZCZEGÓŁOWA – wymagania techniczno-funkcjonalne
Uprzejmie proszę o przedstawienie wyceny załączonych produktów:
| L.p. | Przedmiot zamówienia | Ilość szt. | Wymagania | 
|        1.                | Łóżko polowe - składane z materacem | 20 | Materiał wykonania: -     stelaż: aluminiowy, składany, dobrej jakości, -     obszycie: 100% poliester/powlekany PVC (odporny na przetarcia oraz wodę i bród), Parametry: -     gatunek 1, -     wymiary: około 190 x 70 x 45 cm, -     obciążenie: 120 kg,   | 
|        2.              | Poduszki  | 20 | Materiał wykonania: - Waga: minimum 450 g - Wypełnienie poduszek: 100% poliester, Tkanina: poliester, bawełna  Parametry: -     gatunek I, -     wymiary: 50 x 60 cm,   | 
|        3.              | Pościel i prześcieradła | 40 | Materiał wykonania (prześcieradła): -100 cm x 200cm, wykonane z tkaniny 100% bawełna, kurczliwość max 4 %, gramatura min. 150 g/m2, duża wytrzymałość mechaniczna tkaniny,   Materiał wykonania (pościel): - Poszewka 50cm x 60cm, wykonana z tkaniny 100% bawełna, kurczliwość max 4 %, gramatura min. 150 g/m2 - Poszwa, 160 cm x 200cm,wykonana z tkaniny 100% bawełna, kurczliwość max 4 %, gramatura min. 150 g/m                | 
|        4.              | Koc  | 40 | Materiał wykonania: -     gatunek I, -     skład surowcowy: polar, -     obszycie na zakładkę, Parametry: -     wymiary: 160 x 200 cm,   | 
 
 
IX. DOKUMENTY WYMAGANE W ZAPYTANIU OFERTOWYM
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
2.Wzór umowy na wykonanie usługi
3. Formularz ofertowy
 
X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni.
Kontakt z wykonawcą
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
Zbigniew Jankowski  (54) 2845611 w. 28 e-mail: inwestor@baruchowo.pl
Robert Czapowski  (54) 2845611 w. 22 e-mail: obrona@baruchowo.pl
 
XI. INFORMACJE  O ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA
1. O wynikach postępowania Zamawiający zawiadomi Wykonawców drogą elektroniczną.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ponownego postępowania w sprawie wyboru wykonawcy tego zadania.
4.Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. odwołanie, skarga.
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez dokonania wyboru żadnej z ofert.
 
XII. ODRZUCENIE OFERTY     
1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia lub
2) została złożona po terminie składania ofert.
 
XIII WARUNKI ZMIANY UMOWY
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy z powodu:
- wystąpienia niemożliwych do przewidzenia zdarzeń losowych.
- działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
- w przypadku zmiany terminu złożenia wniosku o płatność.
 
XIV. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z  27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
Zamawiający informuje, że:
administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Gmina Baruchowo, Baruchowo 54 , 87-821 Baruchowo, tel.: 54 284 56 82, e-mail: gmina@baruchowo.pl
w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Paweł Modrzejewski, za pośrednictwem telefonu 544 544 001 lub adresu e-mail: inspektor@kiodo.pl;
dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego– znak sprawy: IBR.271.15.2025 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania; odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.
Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego; obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że;
udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
 
XV. ZAŁĄCZNIKI:
1          Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
2          Wzór umowy na wykonanie usługi
3          Formularz oferty