
zapytanie ofertowe na: Zakup, dostawę i montaż 2 szt. agregatów prądotwórczych stacjonarnych o mocy 40-50 kW z SZR
IBR.271.14.2025 Baruchowo, 2025.10.22
ZAPYTANIE OFERTOWE
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Baruchowo
Baruchowo 54
87-821 Baruchowo
zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego na:
Zakup, dostawę i montaż 2 szt. agregatów prądotwórczych stacjonarnych o mocy 40-50 kW z SZR
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), na podstawie zawartego w niej przepisu art. 2 ust. 1 pkt. 1 – wartość zamówienia jest mniejsza niż 130 000 złotych.
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego
Gmina Baruchowo
Baruchowo 54
87-821 Baruchowo
Tel.: 54 284 56 11
Adres poczty elektronicznej: gmina@baruchowo.pl
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: www.baruchowo.pl.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem spalinowego agregatu prądotwórczego, wyciszonego, stacjonarnego o mocy 40 – 50 kW w obudowie zewnętrznej oraz integracja systemu załączania agregatu z istniejącą instalacją energetyczną wraz z SZR.
Przez agregat rozumie się również odpowiednio wszystkie jego podzespoły oraz elementy niezbędne do jego podłączenia. Agregat musi posiadać wbudowany w ramę zbiornik paliwa pozwalający na minimum 8 h pracy ciągłej pracy. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport agregatu do Zamawiającego oraz integrację jego automatycznego załączania z istniejącą instalacją elektryczną, w taki sposób, aby agregat załączał się automatycznie po zaniku napięcia z sieci energetycznej.
Produkt musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim oraz być przeznaczony do dystrybucji na rynek Polski.
W ramach zamówienia zleca się wykonanie szkolenia stanowiskowego dla co najmniej 2 osób z obsługi agregatu.
Urządzenia powinny posiadać gwarancję na min. 60 miesięcy.
2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry agregatu prądotwórczego: • agregat fabrycznie nowy, przystosowany do pracy ciągłej z SZR, • napędzany silnikiem wysokoprężnym, • powinien charakteryzować się stałą gotowością do pracy w każdych warunkach pogodowych, • obudowa wyciszona, • możliwość pracy w systemie automatycznym, • współczynnik mocy – 40 - 50 kW • napięcie znamionowe: 230/400 V • prąd znamionowy: min. 70 A • pojemność zbiornika paliwa: minimum: 300 l • poziom zabezpieczenia minimum: IP 23 • częstotliwość: 50 Hz • wyłącznik bezpieczeństwa, • elektroniczny regulator obrotów, • pomiar ciśnienia oleju, • pomiar temperatury silnika, • grzałka silnika z termostatem, • filtr paliwa z separatorem wody, • sygnalizator dźwiękowy awarii, • przyciska awaryjnego zatrzymania, • kontrola poziomu paliwa, • wyposażenie w panel sterowania o intuicyjnym interfejsie graficznym, posiadający zegar czasu rzeczywistego z akumulatorem, dziennik zdarzeń, kontrola zasilania sieciowego z automatycznym startem generatora, pomiar wartości prądu w trzech fazach, pomiar wartości sieci i generatora, pomiar mocy czynnej, biernej i pozornej, licznik energii czynnej i biernej generatora, licznik czasu pracy, liczniki wielofunkcyjne, pomiar napięcia akumulatora, pełne zabezpieczenie silnika i prądnicy, • zbiornik o pojemności wystarczający na minimum 8 godzin pracy • ładowarka transformatorowa akumulatora • drzwiczki zabezpieczone kluczem • uchwyt do podnoszenia dźwigiem Wymagane parametry silnika: • silnik diesel, turbodoładowany, chłodzony cieczą • moc znamionowa co najmniej 40 kW • spalanie: nie więcej niż 15 l/h przy 100% obciążeniu • spalanie: nie więcej niż 8 l/h przy 50% obciążeniu • rodzaj paliwa: olej napędowy Wymagane parametry prądnicy: • rodzaj: bezszczotkowa, • stopień ochrony: IP 23 • klasa izolacji uzwojeń: H, Dokumenty wymagane od Wykonawców dotyczące przedmiotu zamówienia niezbędne przy odbiorze: • instrukcja obsługi zespołu prądotwórczego • instrukcja rozruchu zespołu prądotwórczego w trybie awaryjnym • karty katalogowe agregatu i jego elementów zawierające dane techniczne • DTR panelu sterowania, • karta gwarancyjna, • wszelkie wymagane prawem certyfikaty i licencje, • urządzenie musi posiadać numer fabryczny oraz Deklarację zgodności UE, uprawniającą do znaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa CE i będzie oznaczone tym znakiem, • badania z przeprowadzonych prób działania agregatu • dokumentacja powykonawcza. 2.3. Wspólny Słownik Zamówień: 29114000-3 – agregaty prądotwórcze |
|
|
|
2.3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
2.4. Miejsce realizacji: gmina Baruchowo
3. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 2025.11.15
4. KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ ZE SPOSOBEM PRZYZNAWANIA PUNKTÓW
Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:
Cena - 100%
Kryterium ceny brutto
Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
C= (Cena oferowana najniższa / Cena oferty badanej) x 100 pkt x 100%
5. DOKUMENTY WYMAGANE W ZAPYTANIU OFERTOWYM
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia |
2.Wzór umowy na wykonanie usługi |
3. Formularz ofertowy |
6. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni.
7. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być dostarczona do dnia 31.10.2025 r. do godz. 09:00 za pośrednictwem: poczty, kuriera lub osobiście na adres: Gmina Baruchowo, Baruchowo 54, 87 – 821 Baruchowo, pokój nr 8 (liczy się data wpływu do urzędu).
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Kontakt z wykonawcą
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
Zbigniew Jankowski (54) 2845611 w. 28 e-mail: inwestor@baruchowo.pl Robert Czapowski (54) 2845611 w. 22 |
8. INFORMACJE O ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA
1. O wynikach postępowania Zamawiający zawiadomi Wykonawców drogą elektroniczną.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ponownego postępowania w sprawie wyboru wykonawcy tego zadania.
4.Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. odwołanie, skarga.
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez dokonania wyboru żadnej z ofert.
9. ODRZUCENIE OFERTY
1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia lub
2) została złożona po terminie składania ofert.
10. WARUNKI ZMIANY UMOWY
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy z powodu:
- wystąpienia niemożliwych do przewidzenia zdarzeń losowych.
- działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
- w przypadku zmiany terminu złożenia wniosku o płatność.
11. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zamawiający informuje, że:
administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Gmina Baruchowo, Baruchowo 54 , 87-821 Baruchowo, tel.: 54 284 56 82, e-mail: gmina@baruchowo.pl
w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Paweł Modrzejewski, za pośrednictwem telefonu 544 544 001 lub adresu e-mail: inspektor@kiodo.pl;
dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego– znak sprawy: IBR.271.14.2025 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania; odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.
Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego; obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że;
udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
13. ZAŁĄCZNIKI:
Nr |
Nazwa załącznika |
1 |
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału |
2 |
Wzór umowy na wykonanie usługi |
3 |
Formularz oferty |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
Projekt umowy (278.8kB) | ![]() |
![]() |
Formularz oferty na usługi (23.9kB) | ![]() |
![]() |
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału (27kB) | ![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Magdalena Wasielewska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Magdalena Wasielewska |
Data wprowadzenia: | 2025-10-22 11:27:17 |
Opublikował: | Magdalena Wasielewska |
Data publikacji: | 2025-10-22 11:29:44 |
Ostatnia zmiana: | 2025-10-22 11:29:52 |
Ilość wyświetleń: | 23 |