IBR.271.14.2025                                                                            Baruchowo, 2025.10.22

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Baruchowo

Baruchowo 54

87-821 Baruchowo

 

 

zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego na:

Zakup, dostawę i montaż 2 szt. agregatów prądotwórczych stacjonarnych o mocy 40-50 kW  z SZR

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), na podstawie zawartego w niej przepisu art. 2 ust. 1 pkt. 1 – wartość zamówienia jest mniejsza niż 130 000 złotych.

 

1. Nazwa oraz adres Zamawiającego

 Gmina Baruchowo

 Baruchowo 54

 87-821 Baruchowo

 Tel.: 54 284 56 11

 Adres poczty elektronicznej: gmina@baruchowo.pl

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: www.baruchowo.pl.

 

2. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem spalinowego agregatu prądotwórczego, wyciszonego, stacjonarnego o mocy 40 – 50 kW w obudowie zewnętrznej oraz integracja systemu załączania agregatu z istniejącą instalacją energetyczną wraz z SZR.

Przez agregat rozumie się również odpowiednio wszystkie jego podzespoły oraz elementy niezbędne do jego podłączenia. Agregat musi posiadać wbudowany w ramę zbiornik paliwa pozwalający na minimum 8 h pracy ciągłej pracy. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport agregatu do Zamawiającego oraz integrację jego automatycznego załączania z istniejącą instalacją elektryczną, w taki sposób, aby agregat załączał się automatycznie po zaniku napięcia z sieci energetycznej.   

Produkt musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim oraz być przeznaczony do dystrybucji na rynek Polski.

W ramach zamówienia zleca się wykonanie szkolenia stanowiskowego dla co najmniej 2 osób z obsługi agregatu.

Urządzenia powinny posiadać gwarancję na min. 60 miesięcy.

2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Wymagane parametry agregatu prądotwórczego:

          agregat fabrycznie nowy, przystosowany do pracy ciągłej z SZR,

          napędzany silnikiem wysokoprężnym,

          powinien charakteryzować się stałą gotowością do pracy w każdych warunkach

pogodowych,

          obudowa wyciszona,

          możliwość pracy w systemie automatycznym,

          współczynnik mocy – 40 - 50 kW

          napięcie znamionowe: 230/400 V

          prąd znamionowy: min. 70 A

          pojemność zbiornika paliwa: minimum:  300 l

          poziom zabezpieczenia minimum: IP 23

          częstotliwość: 50 Hz

          wyłącznik bezpieczeństwa,

          elektroniczny regulator obrotów,

          pomiar ciśnienia oleju,

          pomiar temperatury silnika,

          grzałka silnika z termostatem,

          filtr paliwa z separatorem wody,

          sygnalizator dźwiękowy awarii,

          przyciska awaryjnego zatrzymania,

          kontrola poziomu paliwa,

          wyposażenie w panel sterowania o intuicyjnym interfejsie graficznym, posiadający zegar czasu rzeczywistego z akumulatorem, dziennik zdarzeń, kontrola zasilania sieciowego z automatycznym startem generatora, pomiar wartości prądu w trzech fazach, pomiar wartości sieci i generatora, pomiar mocy czynnej, biernej i pozornej, licznik energii czynnej i biernej generatora, licznik czasu pracy, liczniki wielofunkcyjne, pomiar napięcia akumulatora, pełne zabezpieczenie silnika i prądnicy,    

          zbiornik o pojemności wystarczający na minimum 8 godzin pracy

          ładowarka transformatorowa akumulatora

          drzwiczki zabezpieczone kluczem

          uchwyt do podnoszenia dźwigiem

Wymagane parametry silnika:

          silnik diesel, turbodoładowany,  chłodzony cieczą

          moc znamionowa co najmniej 40 kW

          spalanie: nie więcej niż 15 l/h przy 100% obciążeniu

          spalanie: nie więcej niż 8 l/h przy 50% obciążeniu

          rodzaj paliwa: olej napędowy

Wymagane parametry prądnicy:

          rodzaj: bezszczotkowa,

          stopień ochrony: IP 23

          klasa izolacji uzwojeń:  H,

Dokumenty wymagane od Wykonawców dotyczące przedmiotu zamówienia niezbędne przy odbiorze:

          instrukcja obsługi zespołu prądotwórczego

          instrukcja rozruchu zespołu prądotwórczego w trybie awaryjnym

          karty katalogowe agregatu i jego elementów zawierające dane techniczne

          DTR panelu sterowania,

          karta gwarancyjna,

          wszelkie wymagane prawem certyfikaty i licencje,

          urządzenie musi posiadać numer fabryczny oraz Deklarację zgodności UE, uprawniającą do znaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa CE i będzie oznaczone tym znakiem,

          badania z przeprowadzonych prób działania agregatu

          dokumentacja powykonawcza.

 

2.3. Wspólny Słownik Zamówień: 29114000-3 – agregaty prądotwórcze

 

 

 

2.3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.

 

2.4. Miejsce realizacji: gmina Baruchowo

 

3. Termin wykonania zamówienia

Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 2025.11.15

 

 

4. KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ ZE SPOSOBEM PRZYZNAWANIA PUNKTÓW

Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:

Cena - 100%

Kryterium ceny brutto 

Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:

C= (Cena oferowana najniższa / Cena oferty badanej) x 100 pkt  x 100% 

 

5. DOKUMENTY WYMAGANE W ZAPYTANIU OFERTOWYM

Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:

1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału

Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

 

2.Wzór umowy na wykonanie usługi

 

3. Formularz ofertowy

6. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni.

 

7. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferta powinna być dostarczona do dnia 31.10.2025 r. do godz. 09:00 za pośrednictwem: poczty, kuriera lub osobiście na adres: Gmina Baruchowo, Baruchowo 54, 87 – 821 Baruchowo, pokój nr 8 (liczy się data wpływu do urzędu).

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

Kontakt z wykonawcą

Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:

Zbigniew Jankowski  (54) 2845611 w. 28 e-mail: inwestor@baruchowo.pl

Robert Czapowski  (54) 2845611 w. 22

8. INFORMACJE  O ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA

1. O wynikach postępowania Zamawiający zawiadomi Wykonawców drogą elektroniczną.

2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ponownego postępowania w sprawie wyboru wykonawcy tego zadania.

4.Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. odwołanie, skarga.

5.Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez dokonania wyboru żadnej z ofert.

 

9. ODRZUCENIE OFERTY                                                     

1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

1) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia lub

2) została złożona po terminie składania ofert.

 

10. WARUNKI ZMIANY UMOWY

1.    Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy z powodu:

- wystąpienia niemożliwych do przewidzenia zdarzeń losowych.

- działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

- w przypadku zmiany terminu złożenia wniosku o płatność.

 

11. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z  27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.

Zamawiający informuje, że:

administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Gmina Baruchowo, Baruchowo 54 , 87-821 Baruchowo, tel.: 54 284 56 82, e-mail: gmina@baruchowo.pl

w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Paweł Modrzejewski, za pośrednictwem telefonu 544 544 001 lub adresu e-mail: inspektor@kiodo.pl;

dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego– znak sprawy: IBR.271.14.2025 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania; odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.

Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego; obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

Zamawiający informuje, że;

udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;

udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;

w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;

skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;

w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;

w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

 

13. ZAŁĄCZNIKI:

Nr

Nazwa załącznika

1

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału

2

Wzór umowy na wykonanie usługi

3

Formularz oferty