
Zapytanie ofertowe: na: dostawę cysterny do przewozu wody pitnej
Baruchowo, 2025.09.22
ZAPYTANIE OFERTOWE
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Baruchowo
Baruchowo 54
87-821 Baruchowo
zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego na:
dostawę cysterny do przewozu wody pitnej
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), na podstawie zawartego w niej przepisu art. 2 ust. 1 pkt. 1 – wartość zamówienia jest mniejsza niż 130 000 złotych.
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego
Gmina Baruchowo
Baruchowo 54
87-821 Baruchowo
Tel.: 54 284 56 11
Adres poczty elektronicznej: gmina@baruchowo.pl
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: www.baruchowo.pl.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej cysterny do przewozu wody pitnej o pojemności 2500 l., na podwoziu rolniczym.
2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest dostawa fabrycznie nowej cysterny do przewozu wody pitnej o pojemności 2500 l., na podwoziu rolniczym: - zbiornik jednokomorowy wykonany w całości ze stali nierdzewnej, przekrój zbiornika okrągły lub eliptyczny - zbiornik izolowany - właz górny z odpowietrznikiem i pokrywą zamykaną na kłódkę - rura spustowa DN 50 wprowadzona do szafki zakończona kolektorem umożliwiającą niezależne napełnianie i opróżnianie komór - izolowany kolektor do dystrybucji wody z trzema kurkami spustowymi oraz krócieć napełniająco – spustowy zakończony złączem strażackim zamknięty w kwasoodpornej szafce - szafki zamykane na klucz - cysterna musi być wyposażona w elementy: drabinka, podest - atest Państwowego Zakładu Higieny - napis/logo Zamawiającego i opis „woda pitna” - montaż na podwoziu przyczepy rolniczej dopuszczonej do ruchu na drogach publicznych 2. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy: - świadectwo PZH, - instrukcję obsługi, eksploatacji i dezynfekcji cysterny, - dokumenty rejestracyjne przyczepy - gwarancja na cysternę i podwozie (24 miesiące) 2.2. Wspólny Słownik Zamówień: 34144212-7- cysterny do transportu wody |
|
2.3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
2.4. Miejsce realizacji: Baruchowo
3. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 2025.12.22
4. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym
Lp. |
Warunki udziału w postępowaniu |
1 |
Wiedza i doświadczenie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Przez spełnienie warunku rozumie się wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; co najmniej 2 (dwie) usług o podobnym charakterze i złożoności, tj. dostawa cysterny do przewozu wody pitnej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
5. KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ ZE SPOSOBEM PRZYZNAWANIA PUNKTÓW
Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:
Cena - 100%
Kryterium ceny brutto
Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
C= (Cena oferowana najniższa / Cena oferty badanej) x 100 pkt x 100%
6. DOKUMENTY WYMAGANE W ZAPYTANIU OFERTOWYM
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia |
3. Wykaz dostaw lub usług Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. |
5.Wzór umowy na wykonanie usługi |
6. Formularz ofertowy |
7. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni.
8. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być dostarczona do dnia 30.09.2025 r. do godz. 09:00 za pośrednictwem: poczty, kuriera lub osobiście na adres: Gmina Baruchowo, Baruchowo 54, 87 – 821 Baruchowo, pokój nr 8 (liczy się data wpływu do urzędu).
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Kontakt z wykonawcą
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
Robert Czapowski tel. (54) 2845611 w. 22 e-mail obrona@baruchowo.pl |
9. INFORMACJE O ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA
1. O wynikach postępowania Zamawiający zawiadomi Wykonawców drogą elektroniczną.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ponownego postępowania w sprawie wyboru wykonawcy tego zadania.
4.Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. odwołanie, skarga.
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez dokonania wyboru żadnej z ofert.
10. ODRZUCENIE OFERTY
1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia lub
2) została złożona po terminie składania ofert.
11. WARUNKI ZMIANY UMOWY
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy z powodu:
- wystąpienia niemożliwych do przewidzenia zdarzeń losowych.
- działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
- w przypadku zmiany terminu złożenia wniosku o płatność.
12. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zamawiający informuje, że:
administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Gmina Baruchowo, Baruchowo 54 , 87-821 Baruchowo, tel.: 54 284 56 82, e-mail: gmina@baruchowo.pl
w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Paweł Modrzejewski, za pośrednictwem telefonu 544 544 001 lub adresu e-mail: inspektor@kiodo.pl;
dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. dostawę cysterny do przewozu wody pitnej– znak sprawy: IBR.271.13.2025 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania; odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.
Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego; obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że;
udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
13. ZAŁĄCZNIKI:
Nr |
Nazwa załącznika |
1 |
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału |
2 |
Wykaz dostaw lub usług |
3 |
Wzór umowy na wykonanie usługi |
4 |
Formularz oferty |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Magdalena Wasielewska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Magdalena Wasielewska |
Data wprowadzenia: | 2025-09-22 12:10:46 |
Opublikował: | Magdalena Wasielewska |
Data publikacji: | 2025-09-22 12:13:29 |
Ostatnia zmiana: | 2025-09-22 12:13:57 |
Ilość wyświetleń: | 141 |