Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze ds. zarządzania kryzysowego, straży i archiwum zakładowego
SG.210.1.2024
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY BARUCHOWO
z dnia 22 stycznia 2024 r.
o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Baruchowo
WÓJT GMINY BARUCHOWO OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ds. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO, STRAŻY
I ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO
I. NAZWA JEDNOSTKI
Urząd Gminy Baruchowo
87 – 821 Baruchowo 54
II. OKREŚLENIE STANOWISKA
Stanowisko – Referent ds. zarządzania kryzysowego, straży i archiwum zakładowego
Ilość etatów - 1
Wymiar czasu pracy – pełen etat
III. WYMAGANIA NIEZBĘDNE (FORMALNE):
- wykształcenie średnie lub wyższe;
- co najmniej roczny staż pracy;
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 u st. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530);
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
- nieposzlakowana opinia.
IV.WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE):
- wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, prawo administracyjne, bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie kryzysowe;
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub na stanowiskach związanych z zarządzaniem kryzysowym i prowadzeniem archiwum zakładowego;
- znajomość, w szczególności, przepisów ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 o ochronie przeciwpożarowej, ustawy z dnia 17 grudnia 2021 r. o ochotniczych strażach pożarniczych, ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym, ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych oraz aktów wykonawczych do tych ustaw;
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych;
- prawo jazdy kat. B;
- umiejętność pracy w zespole;
- komunikatywność;
- wysoka kultura osobista.
V.ZAKRES PODSTAWOWYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- opracowanie i koordynowanie realizacji planów z zakresu obronności państwa oraz obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w gminie;
- przygotowywanie i zapewnienie działania oraz nadzór nad funkcjonowaniem systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach;
- prowadzenie magazynu sprzętu OC,
- wykonywanie zadań związanych z planowaniem i nakładaniem obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych;
- opracowanie, aktualizacja i prowadzenie dokumentacji akcji kurierskiej i stałego dyżuru;
- koordynowanie działań w celu zapobieżenia skutkom klęski żywiołowej lub usunięcia, zgodnie z ustawą o stanie klęski żywiołowej,
- prowadzenie spraw z zakresu ochrony przeciwpożarowej;
- koordynowanie działań wynikających z ustawy o ochotniczych strażach pożarnych;
- udzielanie jednostkom OSP niezbędnej pomocy w zakresie wykonywania ich zadań statutowych;
- koordynowanie i inicjowanie rozwoju kultury fizycznej dzieci i młodzieży w placówkach oświatowych;
- organizowanie imprez i zawodów sportowych;
- opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych gminy;
- tworzenie plakatów, ulotek;
- redagowanie wydawnictw gminnych;
- wykonywanie zadań związanych z organizacją, prowadzeniem i obsługą archiwum zakładowego;
- przyjmowanie ze stanowisk pracy uporządkowanej i oprawionej dokumentacji, przygotowanej do złożenia w archiwum zakładowym;
- prowadzenie ewidencji dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym;
- udostępnianie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej osobom uprawnionym;
- prowadzenie rejestru udostępniania akt;
- inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
- przygotowywanie i przekazywanie do archiwum państwowego materiałów kat. A;
VI. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU
1. Miejsce pracy – Urząd Gminy Baruchowo, Referat Organizacyjny, teren gminy Baruchowo.
2. Godziny pracy według czasu pracy określonego w regulaminie pracy jednostki.
3. Lokalizacja stanowiska pracy: pomieszczenie biurowe na parterze budynku, na który prowadzą
schody; brak windy w budynku.
4. Praca na zajmowanym stanowisku wiąże się z przemieszczaniem pomiędzy pomieszczeniami referatu i budynku Urzędu Gminy oraz poza siedzibą Urzędu – na terenie gminy.
5. Praca wymaga kontaktu z klientami i w znacznej mierze opiera się na obsłudze komputera.
6. Obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie), obsługa sprzętu biurowego, praca z dokumentami.
VII. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił mniej niż 6%.
VIII. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
2) własnoręcznie podpisany życiorys (CV);
3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wymagane wykształcenie oraz posiadane kwalifikacje zawodowe;
5) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające dotychczasowy staż pracy;
6) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku;
9) kandydat, który zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany złożyć kserokopię (potwierdzoną przez kandydata za zgodność z oryginałem) niepełnosprawność;
10) własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna, potwierdzająca zapoznanie się z obowiązującymi informacjami zgodnie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” - (wzór zamieszczony wraz z ogłoszeniem o naborze).
Zaświadczenie lekarskie i zaświadczenie o niekaralności będzie wymagane od osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru przed podpisaniem umowy o pracę.
IX. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy Baruchowo, Baruchowo 54 (pok. nr 4) lub przesłać na adres: Urząd Gminy Baruchowo, Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo z dopiskiem na kopercie:
„Nabór na stanowisko ds. zarządzania kryzysowego, straży i archiwum zakładowego”
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 lutego 2024 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu).
- Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
X. INFORMACJE DODATKOWE
1. Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z Regulaminem naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Baruchowo (Zarządzenie Nr 55.2022 Wójta Gminy Baruchowo z dnia 8 lipca 2022r.).
2. Postępowanie rekrutacyjne obejmuje dwa etapy:
1) ocena formalna dokumentów aplikacyjnych;
2) rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi formalne.
3. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Baruchowo (www.bip.baruchowo.p) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
4. Przewidywany termin nawiązania stosunku pracy - od 1 marca 2024 r.
Wójt Gminy Baruchowo
Stanisław Sadowski
Załączniki (6) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Piotr Seklecki |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Piotr Seklecki |
Data wprowadzenia: | 2024-01-22 14:59:25 |
Opublikował: | Piotr Seklecki |
Data publikacji: | 2024-01-22 15:10:20 |
Ostatnia zmiana: | 2024-01-22 15:10:31 |
Ilość wyświetleń: | 1048 |