Obwieszczenie o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
Baruchowo, 20.03.2023r.
IBR.6772.1.8.2021
OBWIESZCZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu
projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
Na podstawie art. 17 pkt 9 i pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503 ze zm.), art. 39 ust. 1 pkt 2, 3, 4 i 5 w związku z art. 54 ust.2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm.) oraz uchwały Rady Gminy Baruchowo Nr XXII.164.2020 z dnia 12 listopada 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Baruchowo, dla obszaru położonego w obrębach geodezyjnych Baruchowo i Boża Wola,
podaję do publicznej wiadomości informację o możliwości zapoznania się z wyłożonym do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Baruchowo, dla obszaru położonego w obrębach geodezyjnych Baruchowo i Boża Wola,
wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w dniachod27 marca 2023 r. do18 kwietnia 2023 r. w siedzibie Urzędu Gminy Baruchowo, Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo w godzinach pracy Urzędu.
Dyskusja publicznanad przyjętymi w projekcie planu miejscowego i prognozie oddziaływania na środowisko rozwiązaniami odbędzie się dnia28 marca 2023 r. w siedzibie Urzędu Gminy Baruchowo, o godz. 1100
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w ww. projekcie planu miejscowego i prognozie oddziaływania na środowisko, może wnieść uwagi.
Uwagi mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej:
- opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu w rozumieniu ustawy z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym,
- opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP,
- za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, na adres Urzędu Gminy Baruchowo, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 04 maja 2023r.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag będzie Wójt Gminy Baruchowo.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, że:
TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA |
Administratorem Pana/Pani danych jest Wójt Gminy Baruchowo z siedzibą w Baruchowie 54 |
DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA |
Z administratorem można skontaktować się gmina@baruchowo.pllub pisemnie na adres siedziby administratora
|
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH |
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/ Pan skontaktować poprzez email: …… Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych |
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA |
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla celów związanych z rozpatrzeniem wniosków dotyczących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. |
ODBIORCY DANYCH LUB KATEGORIE ODBIORCÓW DANYCH |
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa. |
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH |
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów przetwarzania, a po tym czasie przez okres niezbędny do wypełnienia przez administratora obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2019 r., poz. 553 z późn.zm.) oraz przepisach wykonawczych. |
PRAWA PODMIOTÓW DANYCH |
W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu: Prawo żądania dostępu do danych osobowych przysługuje jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano (zgodnie z art. 8a ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym), Prawo do ich sprostowania, usunięcia lub wniesienia sprzeciwu, Prawo do ograniczenia przetwarzania, przy czym wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania nie wpływa na przebieg i wynik postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych (zgodnie z art. 8b ustawy z dnia 27 marca 2003 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym). |
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO |
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych: Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa Telefon: 22 860 70 86 |
Załączniki (4) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Obwieszczenie o wyłożeniu do publicznego wglądu (912kB) | ||
ekofizjografia (2.7MB) | ||
PONŚ (3.6MB) | ||
projekt uchwały (1.2MB) |
Metadane
Źródło informacji: | Piotr Seklecki |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Piotr Seklecki |
Data wprowadzenia: | 2023-03-20 08:41:21 |
Opublikował: | Piotr Seklecki |
Data publikacji: | 2023-03-20 08:46:00 |
Ostatnia zmiana: | 2023-03-20 10:42:26 |
Ilość wyświetleń: | 768 |