OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY BARUCHOWO
z dnia 9 sierpnia 2019 r.
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
do spraw inwestycji i zamówień publicznych
WYMIAR – 1 ETAT
I. NAZWA JEDNOSTKI
Urząd Gminy Baruchowo
87 – 821 Baruchowo 54
II. OKREŚLENIE STANOWISKA
Referent ds. inwestycji i zamówień publicznych
III. WYMAGANIA NIEZBĘDNE
1) wykształcenie wyższe;
2) obywatelstwo polskie;
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nieposzlakowana opinia;
IV. WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE):
1) wiedza z zakresu przepisów dotyczących zamówień publicznych i funduszy unijnych;
2) doświadczenie w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie zadań;
3) umiejętność obsługi urządzeń biurowych i programów biurowych typu: Word, Excel, OpenOffice, a także poczty elektronicznej i Internetu oraz zapewnienie obsługi informatycznej stanowiska pracy.
4) komunikatywność w mowie oraz piśmie, rzetelność, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, dyspozycyjność, bardzo dobra organizacja pracy;
5) prawo jazdy kat. B.
V. ZAKRES PODSTAWOWYCH ZADAŃ NA STANOWISKU
1) w zakresie inwestycji:
a) prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji,
b) rozliczanie inwestycji;
c) sporządzanie wniosków o dofinansowanie;
d) przygotowywanie sprawozdań z realizacji inwestycji i rozliczenia dotacji;
e) przygotowywanie projektów umów w zakresie inwestycji.
2) w zakresie zamówień publicznych:
a) prowadzenie ewidencji wydatków do kwoty 30 tys. euro,
b) przyjmowanie zleceń z komórek organizacyjnych na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
c) przygotowywanie dokumentacji do przeprowadzenia postępowania przetargowego na dostawy, usługi i roboty budowlane,
d) prowadzenie dokumentacji z przebiegu postępowania przetargowego;
e) kompletowanie dokumentów zamówień publicznych.
VI. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU
1) godziny pracy wg czasu pracy określonego w regulaminie pracy jednostki;
2) praca wykonywana jest w siedzibie Urzędu Gminy Baruchowo;
3) obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie), obsługa sprzętu biurowego, praca z dokumentami;
4) przewidywany termin zatrudnienia - od 02.09.2019 r.
VII. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił mniej niż 6%.
VIII. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) życiorys (CV);
2) list motywacyjny;
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
5) kserokopie świadectw pracy potwierdzające dotychczasowy staż pracy;
6) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) inne dokumenty potwierdzające odpowiednie przygotowanie do pracy na wymienionym stanowisku oraz potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych;
9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa zatrudnienia, o ile znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów (art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych).
IX. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w pokoju nr 4 Urzędu Gminy Baruchowo, Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo lub pocztą na wyżej wskazany adres do dnia 26 sierpnia 2019 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych”. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.baruchowo.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Baruchowo.
X. INFORMACJE DODATKOWE
Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Informujemy, że w przypadku przesłania do nas dokumentów aplikacyjnych, administratorem Państwa danych osobowych będzie Wójt Gminy Baruchowo z siedzibą w: Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo. Państwa dane będą przetwarzane na potrzeby i przez okres trwania procesu rekrutacji na stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych.
W każdej chwili przysługuje Państwu prawo dostępu do ich treści, prawo ich poprawiania, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
W CV prosimy umieścić następującą klauzulę zgody:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wójta Gminy Baruchowo na potrzeby procesu rekrutacji na stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych do czasu zakończenia rekrutacji.”
Jeśli zgadzają się Państwo, abyśmy mogli się z Państwem kontaktować w przypadku kolejnych rekrutacji, prosimy o zamieszczenie poniższej formuły:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wójta Gminy Baruchowo po zakończeniu procesu rekrutacji na stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych przez okres 2 lat. Przysługuje mi prawo cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie.”
Wójt Gminy Baruchowo
Stanisław Sadowski
Baruchowo, dnia 09.08.2019 r.