OGŁOSZENIE

WÓJTA GMINY BARUCHOWO

z dnia 18 maja 2021 r.

o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowisko urzędnicze

w Urzędzie Gminy Baruchowo

 

WÓJT GMINY BARUCHOWO OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds. KADR, OBSŁUGI RADY GMINY I SEKRETARIATU

W URZĘDZIE GMINY BARUCHOWO

 

  • NAZWA JEDNOSTKI

    Urząd Gminy Baruchowo
    87 – 821 Baruchowo 54

  • OKREŚLENIE STANOWISKA

    Stanowisko ds. kadr, obsługi rady gminy i sekretariatu
    Wymiar – 1 etat
    Przewidywany termin nawiązania stosunku pracy - od 1 sierpnia 2021 r.

  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE
    1. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    4. wykształcenie wyższe;
    5. nieposzlakowana opinia.
  • WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE)
    1. znajomość przepisów ustaw:
      1. o samorządzie gminnym,
      2. o pracownikach samorządowych,
      3. Kodeks pracy,
      4. Kodeks postępowania administracyjnego,
      5. o ochronie danych osobowych.
    2. co najmniej 3 letnie doświadczenie pracy w samorządzie lub jednostce organizacyjnej na stanowisku o zbliżonym zakresie zadań;
    3. bardzo dobra znajomość  programów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu;
    4.  umiejętność obsługi urządzeń biurowych: kserokopiarka, fax, skaner.
    5. komunikatywność w mowie oraz piśmie, rzetelność, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, dyspozycyjność, punktualność, bardzo dobra organizacja pracy;
    6. prawo jazdy kat. B.
  • ZAKRES PODSTAWOWYCH ZADAŃ NA STANOWISKU
    1. w zakresie obsługi rady gminy:
      1. obsługa kancelaryjno – biurowa, merytoryczna i  organizacyjna rady gminy i jej komisji,
      2. przygotowywanie, opracowywanie i terminowe przekazanie materiałów na sesje rady gminy i komisje rady gminy,
      3. obsługa techniczna sesji i komisji Rady Gminy,
      4. protokołowanie przebiegu sesji Rady Gminy i posiedzeń Komisji Rady, sporządzanie sprawozdań z przebiegu obrad,
      5. obsługa programu do redagowania uchwał i zarządzeń, przekazywanie ich do Dziennika Urzędowego i RIO,
      6. obsługa programu do głosowania podczas obrad,
      7. prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy,
      8. prowadzenie rejestru aktów prawa miejscowego,
      9. zapewnienie obsługi dyżurów przewodniczącego Rady i jego zastępców,
      10. przyjmowanie skarg, wniosków i petycji, prowadzenie ich rejestru, obsługa merytoryczna w zakresie  ich załatwiania,
      11. prowadzenie spraw osobowych radnych,
      12. współpraca z organami jednostek pomocniczych gminy, obsługa zebrań wyborczych i zebrań wiejskich, protokołowanie przebiegu zebrań,
      13. wykonywanie zadań związanych z prawidłowym przeprowadzaniem wyborów oraz referendum,
      14. wykonywanie zadań związanych z wyborem ławników;
    2. w  zakresie kadr:
      1. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji prac społecznie użytecznych, stażu i robót publicznych,
      2.  przygotowywanie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy,
      3. prowadzenie rozliczeń w zakresie refundacji kosztów zatrudnienia bezrobotnych,
      4. przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i rozwiązaniem stosunku pracy osób skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy, prowadzenie spraw kadrowych i akt osobowych pracowników.
    3. w zakresie obsługi sekretariatu:
      1. prowadzenia kalendarza spotkań Wójta i jego bieżące monitorowanie,
      2. obsługa organizacyjna spotkań Wójta i Zastępcy,
      3. obsługa centrali telefonicznej,
      4. obsługa łączności radiowej,
      5. redagowanie urzędowych pism, okolicznościowych tekstów,
      6. prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wprowadzanie jej do programu elektronicznego obiegu dokumentów,
      7. rozdzielanie korespondencji przychodzącej na poszczególne stanowiska, zgodnie z dekretacją przeprowadzoną przez wójta, zastępcę wójta lub sekretarza,
      8. przyjmowanie ze stanowisk pracy przygotowanej do wysyłki korespondencji, a następnie rejestrowanie w pocztowej książce nadawczej i zlecenie jej nadania w placówce pocztowej,
      9. wprowadzanie do programu Legislator zarządzeń wójta, przekazywanie ich do Dziennika Urzędowego celem publikacji,
      10. prowadzenie rejestru zarządzeń wójta;
      11. prowadzenie spraw w zakresie rozpatrywania skarg, wniosków i petycji kierowanych do wójta, prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji, obsługa merytoryczna w zakresie ich rozpatrzenia,
      12. prowadzenie spraw w zakresie interpelacji i zapytań radnych, prowadzenie rejestru interpelacji i zapytań, obsługa merytoryczna w zakresie ich rozpatrzenia,
      13. prowadzenie rejestru umów, w tym przyjmowanie umów zawartych przez wójta, rejestrowanie i sporządzenie kopii celem przekazania na stanowiska, zgodnie z zakresem obowiązków,
      14. prowadzenie rejestru delegacji służbowych,
      15. publikowanie i aktualizacja danych w Biuletynie Informacji Publicznej,
      16. archiwizowanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy.
  • WARUNKI PRACY NA STANOWISKU
    1. godziny pracy wg czasu pracy określonego w regulaminie pracy jednostki;
    2. wykonywanie pracy w siedzibie Urzędu Gminy Baruchowo;
    3. obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie), obsługa sprzętu biurowego, praca z dokumentami.
  • WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił mniej niż 6%.

  • WYMAGANE DOKUMENTY:
    1. życiorys (CV);
    2. list motywacyjny;
    3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
    4. kopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
    5. kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających dotychczasowy staż pracy;
    6. inne dokumenty potwierdzające odpowiednie przygotowanie do pracy na wymienionym stanowisku oraz potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych;
    7. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa zatrudnienia, o ile znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów (art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych);
    8. własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
    9. własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy:
    -  złożyć osobiście w Urzędzie Gminy Baruchowo (pokój nr 4), Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo,
    lub
    - przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Baruchowo, Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo,
    w terminie do dnia 4 czerwca 2021 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).

    Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. kadr, obsługi rady gminy i sekretariatu”.

    Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

    Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.

  • INFORMACJE DODATKOWE

    Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Baruchowo /www.bip.baruchowo.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

Wójt Gminy Baruchowo
Stanisław Sadowski