Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty na realizacje zadania Budowa wielofunkcyjnego placu rekreacyjnego z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych na terenie Zielonej Szkoły w Goreniu Dużym
Gmina Baruchowo
Baruchowo 54
87-821 Baruchowo
Baruchowo dnia: 2020-03-11
Pismo: IBR.271.04.2020.MH/12
P O W I A D O M I E N I E
o wyborze najkorzystniejszej oferty
Szanowni Państwo,
W związku z zakończeniem postępowania i dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w procedurze prowadzonej na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) w trybie przetarg nieograniczonyna:
Budowa wielofunkcyjnego placu rekreacyjnego z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych na terenie Zielonej Szkoły w Goreniu Dużym
informujemy, iż najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mechanizacji Rolnictwa Sp. z o.o.
Baruchowo 54
87-821 Baruchowo
na:
Budowa wielofunkcyjnego placu rekreacyjnego z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych na terenie Zielonej Szkoły w Goreniu Dużym za cenę 368 415.49 zł
Uzasadnienie wyboru:
Wybrano ofertę Wykonawcy, który spełnił warunki określone zapisami SIWZ i otrzymał najwyższą liczbę punktów za kryteria oceny ofert określone w SIWZ.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Lp.
Nazwa i adres wykonawcy
(Nr oferty)
Cena
Termin wykonania
Razem
1
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mechanizacji Rolnictwa Sp. z o.o.
Baruchowo 54
87-821 Baruchowo
(3)
60,00
40,00
100,00
2
ADA - LIGHT Sp. z o.o.
Budy Kozickie 56
09-500 Gostynin
(2)
51,39
0,00
51,39
3
ATUT Tomasz Skiba
Leśmiana 5
62-050 Mosina
(1)
0,00
0,00
0,00
W toku postępowania odrzucone zostały następujące oferty:
Lp.:
Nr oferty, nazwa i adres wykonawcy:
Uzasadnienie odrzucenia oferty:
1
1
ATUT Tomasz Skiba
Leśmiana 5
62-050 Mosina
Art. 89. ust.1 pkt 2 Pzp (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) określa jedną z istotniejszych przesłanek odrzucenia oferty wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne, stanowi mianowicie, że zamawiający jest zobligowany do odrzucenia oferty, której treść jest niezgodna z zapisami SIWZ. Zamawiający w ust. 3 pkt 3.1 ppkt 5 opisu przedmiotu zamówienia SIWZ przedstawił wymagane warunki minimalne udzielonej gwarancji tj. "Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji usunięcia wad i usterek przez okres minimum 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. W wymienionym terminie Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad i usterek". Wykonawca w formularzu ofertowym oświadczył, że udzieli gwarancji na okres 48 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego co jest niezgodne z zapisami SIWZ.
Jednocześnie informujemy, że umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa powyżej, jeżeli zachodzą okoliczności wymienione w art. 94 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Równocześnie zawiadamiamy, iż wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych przysługuje odwołanie, z zastrzeżeniem art. 180 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Odwołanie wnosi się w terminach i formie, określonych w art. 182 oraz art. 180 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.