Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Sekretarz Gminy
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY BARUCHOWO
z dnia 12 lipca 2019 r. O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO SEKRETARZA wymiar – 1 etat I. NAZWA JEDNOSTKI Urząd Gminy Baruchowo 87–821 Baruchowo 54 II. OKREŚLENIE STANOWISKA PRACY Sekretarz Gminy III. WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1) wykształcenie wyższe magisterskie: administracja, prawo; 2) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych. 3) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej albo obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6) nieposzlakowana opinia; 7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. 1) znajomość przepisów prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej, 2) umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych, poprawnego formułowania decyzji administracyjnych oraz analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych; 3) predyspozycje osobowościowe tj.: umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, sumienność, bezstronność; 4) dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office; 5) prawo jazdy kat. B; 6) dyspozycyjność. V. ZAKRES PODSTAWOWYCH ZADAŃ NA STANOWISKU: 1) nadzór nad organizacją pracy Urzędu; 2) opracowywanie przepisów wewnętrznych Urzędu (zarządzeń, regulaminów, instrukcji) oraz nadzór nad ich wdrożeniem i przestrzeganiem; 3) prowadzenie spraw kadrowych pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych; 4) nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy; 5) nadzór nad naborami na wolne stanowiska urzędnicze; 6) prowadzenie wymaganych prawem rejestrów; 7) sporządzanie upoważnień i pełnomocnictw oraz prowadzenie ich rejestru; 8) koordynowanie i realizacja zadań związanych z wyborami i referendami; 9) prowadzenie spraw z zakresu kontroli zarządczej i audytu wewnętrznego; 10) koordynowanie spraw związanych z ochroną danych osobowych; 11) realizacja zadań nałożonych na gminę, wynikających z ustawy Prawo Oświatowe; 12) prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem zatrudnienia młodocianych; 13) organizowanie, nadzór i kierowanie praktykami uczniowskimi i stażami; 14) współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy w sprawach realizacji ich zadań statutowych; 15) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców. VI. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU: 1) godziny pracy wg czasu pracy określonego w regulaminie pracy jednostki; 2) praca wykonywana jest w siedzibie Urzędu Gminy Baruchowo; 3) obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie), obsługa sprzętu biurowego, praca z dokumentami; 4) przewidywany termin zatrudnienia - od 01.08.2019 r. VII. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił mniej niż 6%. VIII. WYMAGANE DOKUMENTY: 1) życiorys (CV); 2) list motywacyjny; 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; 5) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dokumentujących wymagany staż pracy; 6) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych; 7) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 8) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o stanie zdrowia; 9) inne dokumenty potwierdzające odpowiednie przygotowanie do pracy na wymienionym stanowisku oraz potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych; 10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa zatrudnienia, o ile znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów (art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych). IX. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w pokoju nr 4 Urzędu Gminy Baruchowo, Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo lub pocztą na wyżej wskazany adres do dnia 26 lipca 2019 r. (decyduje data wpływu do Urzędu). Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy Baruchowo”. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.baruchowo.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Baruchowo. X. INFORMACJE DODATKOWE Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Informujemy, że w przypadku przesłania do nas dokumentów aplikacyjnych, administratorem Państwa danych osobowych będzie Wójt Gminy Baruchowo z siedzibą w: Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo. Państwa dane będą przetwarzane na potrzeby i przez okres trwania procesu rekrutacji na stanowisko Sekretarza Gminy Baruchowo. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo dostępu do ich treści, prawo ich poprawiania, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W CV prosimy umieścić następującą klauzulę zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wójta Gminy Baruchowo na potrzeby procesu rekrutacji na stanowisko Sekretarza Gminy Baruchowo do czasu zakończenia rekrutacji.” Wójt Gminy Baruchowo Stanisław Sadowski
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Podmiot udostępniający: | Gmina Baruchowo |
Źródło informacji: | Stanisław Sadowski - Wójt Gminy |
Data utworzenia: | 2019-07-15 13:40:24 |
Wprowadził do systemu: | Barbara Gocel |
Data wprowadzenia: | 2019-07-15 13:40:37 |
Opublikował: | Barbara Gocel |
Data publikacji: | 2019-07-15 14:07:34 |
Ostatnia zmiana: | 2019-11-05 08:22:00 |
Ilość wyświetleń: | 3848 |