OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY BARUCHOWO
z dnia 1 lipca 2019 r.
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
stanowisko: kierownik
Środowiskowego Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi
w Baruchowie z siedzibą w Czarnem
wymiar – 1 etat
I. NAZWA JEDNOSTKI
Urząd Gminy Baruchowo
87 – 821 Baruchowo 54
II. OKREŚLENIE STANOWISKA PRACY
Kierownik jednostki organizacyjnej
III. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) wykształcenie wyższe o kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w Środowiskowym Domu Samopomocy dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz co najmniej półroczny staż pracy na stanowisku, na którym był bezpośredni kontakt z osobami z zaburzeniami psychicznymi;
2) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej;
3) doświadczenie zawodowe – 5 letni staż pracy, w tym 3 lata pracy w pomocy społecznej;
4) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej albo obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na postawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
6) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) nieposzlakowana opinia.
IV. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wypełniania obowiązków na stanowisku;
2) dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office;
3) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, umiejętność nawiązywania kontaktów międzyludzkich i rozwiązywania konfliktów.
V. ZAKRES PODSTAWOWYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1) kierowanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz;
2) realizacja zadań określonych w statucie jednostki;
3) opracowanie wymaganych przepisami prawa dokumentów dotyczących funkcjonowania jednostki, sporządzanie sprawozdań;
4) administrowanie mieniem wchodzącym w skład i będącym na wyposażeniu jednostki;
5) zatrudnianie i zwalnianie pracowników Środowiskowego Domu Samopomocy oraz wykonywanie innych obowiązków pracodawcy i przełożonego względem pracowników tej jednostki;
6) realizacja kontroli zarządczej w jednostce;
VI. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:
1) godziny pracy wg czasu pracy określonego w regulaminie pracy jednostki;
2) praca wykonywana jest w siedzibie Środowiskowego Domu Samopomocy w Czarnem;
3) obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie), obsługa sprzętu biurowego, praca z dokumentami;
4) praca z osobami dorosłymi i małoletnimi powyżej 16 roku życia z niepełnosprawnością intelektualną lub psychicznie chorymi;
5) kontakt i porozumiewanie się z rodzinami (opiekunami) uczestników;
6) przewidywany termin zatrudnienia - od 25.07.2019 r.
VII. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił mniej niż 6%.
VIII. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) życiorys (CV);
2) list motywacyjny;
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
5) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dokumentujących wymagany staż pracy;
6) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o stanie zdrowia;
9) inne dokumenty potwierdzające odpowiednie przygotowanie do pracy na wymienionym stanowisku oraz potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych;
10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa zatrudnienia, o ile znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów (art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych).
IX. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w pokoju nr 4 Urzędu Gminy Baruchowo, Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo lub pocztą na wyżej wskazany adres do dnia 15 lipca 2019 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji z dopiskiem: „Nabór na stanowisko kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Czarnem”. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.baruchowo.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Baruchowo.
X. INFORMACJE DODATKOWE
Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Informujemy, że w przypadku przesłania do nas dokumentów aplikacyjnych, administratorem Państwa danych osobowych będzie Wójt Gminy Baruchowo z siedzibą w: Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo. Państwa dane będą przetwarzane na potrzeby i przez okres trwania procesu rekrutacji na stanowisko kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Czarnem.
W każdej chwili przysługuje Państwu prawo dostępu do ich treści, prawo ich poprawiania, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
W CV prosimy umieścić następującą klauzulę zgody:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wójta Gminy Baruchowo na potrzeby procesu rekrutacji na stanowisko kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Czarnem do czasu zakończenia rekrutacji.”
Jeśli zgadzają się Państwo, abyśmy mogli się z Państwem kontaktować w przypadku kolejnych rekrutacji, prosimy o zamieszczenie poniższej formuły:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wójta Gminy Baruchowo po zakończeniu procesu rekrutacji na stanowisko kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Czarnem na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych przez okres 2 lat. Przysługuje mi prawo cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie.”
Wójt Gminy Baruchowo
Stanisław Sadowski