Ogłoszenie o zamówieniu: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn.: Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej Baruchowo- Boża Wola od km 0+000 do km 1+157
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn.: Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej Baruchowo- Boża Wola od km 0+000 do km 1+157
Zamawiający: Gmina Baruchowo, Baruchowo 54 87-821 Baruchowo
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
· w zakresie proceduralnym i merytorycznym: Krzysztof Grudziński - Zastępca Wójta tel. (54) 274 55 47
Tryb zamówienia: uproszczone (pozaustawowe) w trybie zaproszenia do składania ofert
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Zaproszenie do składania ofert: www.bip.baruchowo.pl
Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Pełnienie funkcji inspektora na zadaniu pn.: Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej Baruchowo- Boża Wola od km 0+000 do km 1+157
Wspólny Słownik Zamówień: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn.: Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej Baruchowo- Boża Wola od km 0+000 do km 1+157
1. Zakres prac związanych z rozbudową i przebudową drogi obejmuje:
a) Wykonanie robót rozbiórkowych , rozbiórka istniejących przepustów pod koroną drogi
b) Wykonanie niezbędnych robót ziemnych
c) Wykonanie warstwy odcinającej z piasku
d) Wykonanie nowej podbudowy z kruszywa łamanego kl. II dwuwarstwowej grub. warstw 15 i 8 cm
e) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grub. 4 cm
f) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -asfaltowej grub. 4 cm
g) Wykonanie przepustów pod koroną drogi
h) Wykonanie krawężnika ulicznego wystającego oraz chodnika i zjazdów z kostki betonowej drobnowymiarowej. Od km 0+015 do km 0+428 po stronie lewej
i) Wykonanie obrzeża na równi z nawierzchnią asfaltową od km 0+015 do km 0+428 po prawej stronie;
j) Wykonanie wzmocnienia pobocza na całej szerokości drogi (górna warstwa gr. 10 cm z kamienia łamanego twardego 0/32 mm; dolna warstwa gr. 20 cm z kamienia łamanego twardego 0/63 mm)
k) Wykonanie zjazdów gospodarczych o nawierzchni bitumicznej na podbudowie tłuczniowej
l) wykonanie zjazdów gospodarskich umocnieniem ich kruszywem łamanym,
m) oznakowanie poziome i pionowe drogi zgodnie z projektem organizacji ruchu.
2. Wartość robót wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego wynosi 551.548,88 zł brutto. Szczegółowy zakres nadzorowanych robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ.
3. Zadania inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji:
1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2) systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy,
3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiorach częściowych,
5) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
6) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
7) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań,
8) udzielanie wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia,
9) udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z władzami samorządowymi i mieszkańcami,
10) kontrolowanie stosowania przez wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, a także przestrzegania przez wykonawcę zasad BHP,
11) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami BHP,
12) żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez wykonawcę,
13) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę, a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,
14) stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego i przedłożenie do akceptacji inwestora w celu ustalenia terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorze,
15) poświadczenie terminu zakończenia robót,
16) sprawdzanie ostatecznej kwoty należnej wykonawcy, ustalania i wnioskowania zakresu koniecznych korekt wyliczeń wykonawcy i przedstawienia inwestorowi do podjęcia decyzji o ostatecznej wysokości tej kwoty (w ciągu 20 dni od otrzymania rozliczenia wykonawcy),
17) bieżące informowanie inwestora o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji,
18) inne zadania wynikające z przepisów prawa.
4. Okres realizacji robót budowlanych: od czerwca 2016r. do 30.09.2016r.
5. Ilość etapów rozliczenia: jeden etap rozliczenia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia: data zakończenia: 2016-10-31
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ((Dz. U. z 2015 r. poz. 2164)), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Lp.
Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca będzie dysponował, osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń - wymagane min. pięcioletnie doświadczenie w funkcji kierownika budowy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wadium: w postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nr
Kryterium
Waga
1
Cena (koszt)
100%
Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 4 do dnia 2016-06-14 do godz. 10:00.
Termin związania ofertą: 30 dni
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: w postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Baruchowo dnia: 2016-06-06
Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Lp. |
Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków |
1 |
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
2 |
Osoby zdolne do wykonania zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca będzie dysponował, osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń - wymagane min. pięcioletnie doświadczenie w funkcji kierownika budowy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
Wadium: w postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium
Nr
Kryterium
Waga
1
Cena (koszt)
100%
Załączniki (11) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Podmiot udostępniający: | Gmina Baruchowo |
Źródło informacji: | Krzysztof Grudziński |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Krzysztof Grudziński |
Data wprowadzenia: | 2016-06-06 13:16:26 |
Opublikował: | Krzysztof Grudziński |
Data publikacji: | 2016-06-06 13:37:29 |
Ostatnia zmiana: | 2018-05-25 10:24:35 |
Ilość wyświetleń: | 2924 |