Ogłoszenie o zamówieniu - Rewitalizacja parku dworskiego Urzędu Gminy Baruchowo
26.01.2015 - UWAGA !!! – Zmiana przedmiaru robót i kosztorysu nakładczego.
na Rewitalizacja parku dworskiego Urzędu Gminy Baruchowo (zamieszczone w BZP w dniu 20.01.2015r., nr ogłoszenia: 8055-2015 ) Zamawiający: Gmina Baruchowo, Baruchowo 54 87-821 Baruchowo Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: · w zakresie proceduralnym i merytorycznym: Krzysztof Grudziński - Zastępca Wójta tel. (54) 274 55 47 Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.baruchowo.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie zł brutto można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 5. Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Rewitalizacja parku dworskiego Urzędu Gminy Baruchowo Wspólny Słownik Zamówień: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych, 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów, 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego, 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego, 45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rewitalizacji parku dworskiego Urzędu Gminy Baruchowo, poprzez budowę miejsc postojowych wraz z drogami dojazdowymi o nawierzchni z kostki betonowej prefabrykowanej z posypką granitową gr. 8 cm na podbudowie betonowej, przebudowę opaski i murków oporowych wokół budynku urzędu, urządzeniu nowej szaty roślinnej i wykonaniu iluminacji obiektu wraz z oświetleniem terenu. 1. Zakres prac obejmuje: 1.1. Wykonanie miejsc postojowych wraz z drogami manewrowymi: W celu zapewnienia bezpiecznej używalności technicznej miejsc postojowych wraz z drogami manewrowymi należy wykonać następujące czynności: a) nawierzchnia z kostki betonowej z posypka kolor szary gr. 8 cm, b) podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm, c) podbudowa zasadnicza z chudego betonu RM=7,5MPa gr. 15 cm, d) podbudowa pomocnicza z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm, e) warstwa odcinająca z piasku grubości 15 cm, f) zagęszczone i wyprofilowane podłoże istniejące. 1.2. Opaski i murki oporowe a) Odkopanie murku cokołowego wokół budynku pałacu w celu wykonania izolacji murku (grunt na odkład do ponownego b) Rozebranie murku betonowego nie nadającego się do remontu. wbudowania) c) Wykonanie nowego murku cokołowego żelbetonowego d) Docieplenie murku cokołowego z przyklejeniem styropianu i jednej warstwy siatki - powierzchnie betonowe, tynki, mozaika szklana 1.3. Urządzenie nowej szaty roślinnej: a) oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci wraz z wywiezieniem, b) sadzenie krzewów iglastych na terenie płaskim, c) sadzenie krzewów żywopłotowych, d) sadzenie krzewów liściastych, e) ręczne rozścielenie pod krzewami na terenie płaskim rozdrobnionej kory sosnowej, f) wykonanie kwietników z roślin jednorocznych z wymianą gruntu na ziemię urodzajną, g) rozplantowanie gruntu z dołów pod krzewy i kwietniki, h) wykonanie trawników dywanowych na skarpach siewem, 1.4. Wyposażenie terenu w elementy małej architektury: a) demontaż istniejących ławek i koszy na śmieci z wywiezieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, b) przestawienie dwóch tablic informacyjnych w nowe miejsca, c) dostarczenie i montaż ławek parkowych z oparciem mocowanych do fundamentu betonowego prefabrykowanego, d) dostarczenie i montaż koszy na śmieci ze stali lakierowanej betonowanych w podłożu. 2. Prace stanowiące przedmiot umowy będą nadzorowane przez Zamawiającego pod względem budowlanym. Wszelkie rozwiązania szczegółowe, w tym przewidziane do zastosowania materiały mają być konsultowane bezpośrednio z Zamawiającym i wyznaczonym przez Zamawiającego nadzorem budowlanym. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji usunięcia wad i usterek przez okres 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. W wymienionym terminie Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad i usterek. 4. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia przedstawiony został w projekcie budowlano - wykonawczym i przedmiarze robót. 5. Zastosowanie rozwiązań równoważnych: Podane w niniejszej Specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Termin wykonania zamówienia: data zakończenia: 2015-05-31 Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ((t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.)), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Lp. Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2 Wiedza i doświadczenie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał co najmniej dwie roboty polegające na budowie dróg wewnętrznych i parkingów o nawierzchni z prefabrykatów betonowych wraz z robotami polegającymi na urządzeniu terenów zielonych z których każda odpowiadała swoim zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, a wartość jednostkowa każdej roboty była równa lub większa niż 400.000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 3 Potencjał techniczny O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami o następujących parametrach techniczno- eksploatacyjnych : a) walcem wibracyjnym samojezdnym min. 7,5 t. - min. 1 szt., b) koparką jednonaczyniową kołową min. 0,60 m3 1 min. 1 szt., c) samochodem samowyładowczym 10-15 t - min. 1 szt. d) równiarką samojezdną min. 74 kW/100 KM - min. 1 szt., Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. a) Kierownik budowy - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, (przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 243,poz. 1623 ze zmianami) - wymagane min. trzyletnie doświadczenie w funkcji kierownika budowy . b) Kierowca - 1 osoba z uprawnieniami c) 3 pracowników fizycznych oraz złoży oświadczenie, że osoby te posiadają uprawnienia wskazane w wykazie Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394, z późn. zm.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą dysponowanie przez wykonawcę środkami finansowymi na rachunku bankowym lub zdolnością kredytową w kwocie 400.000,00 zł i posiadanie polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 400.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Wadium: oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000.00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł)
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nr |
Kryterium |
Waga |
1 |
Cena (koszt) |
90% |
2 |
Okres gwarancji |
10% |
Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 4 do dnia 2015-02-05 do godz. 10:00.
Termin związania ofertą: 30 dni
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: w postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
Baruchowo dnia: 2015-01-20
Załączniki (28) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Krzysztof Grudziński |
Data utworzenia: | 2015-01-20 08:58:16 |
Wprowadził do systemu: | Krzysztof Grudziński |
Data wprowadzenia: | 2015-01-20 08:58:36 |
Opublikował: | Krzysztof Grudziński |
Data publikacji: | 2015-01-20 12:01:16 |
Ostatnia zmiana: | 2018-05-25 10:09:48 |
Ilość wyświetleń: | 3958 |