Ogłoszenie o zamówieniu w trybie: przetarg nieograniczony
(zamieszczone w BZP w dniu 21.07.2008, nr ogłoszenia: 166568-2008)
Urząd Gminy Baruchowo
Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo
ogłasza przetarg nieograniczony na:
Budowa budynku Remizy OSP w Grodnie - Etap II Roboty budowlane w zakresie konstrukcji i pokrycia dachowego
Wspólny Słownik Zamówień: 45261000-4
Opis przedmiotu zamówienia:
Realizacja robót budowlanych dla zadania pn.: Budowa budynku Remizy OSP w Grodnie - Etap II Roboty budowlane w zakresie konstrukcji i pokrycia dachowego, zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do SIWZ.
UWGA: Kolor blachodachówki do ustalenia z Zamawiającym.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości robót i asortymentu w zależności od uzyskanych środków finansowych.
Termin wykonania zamówienia : data zakończenia: 2008-10-30
Termin związania ofertą: 30 dni
Wadium: 2 000.00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 zł)
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w cenie 0,00 zł brutto można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 2
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest także dostępna na stronie internetowej: www.bip.baruchowo.pl
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
· w zakresie proceduralnym i merytorycznym:
1 |
Krzysztof Grudziński - Podinspektor ds. inwestycji i zam. publicznych. tel. ( 054) 2745547 |
Oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 2 do dnia 2008-08-12 do godz. 10:00.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełnienia:
Lp: |
Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: |
1 |
Sytuacja podmiotowa wykonawcy
Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych |
2 |
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia |
3 |
Zdolność techniczna
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia |
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
Lp: |
Nazwa dokumentu potwierdzającego: |
Wymagany dokument: |
Nr załącznika do SIWZ |
1 |
Aktualny odpis z właściwego rejestru |
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert |
|
2 |
Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS |
Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert |
|
3 |
Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej |
Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej |
|
4 |
Potwierdzenie posiadanych uprawnień |
Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień |
2 |
6 |
Wykaz wykonanych robót budowlanych |
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie |
3 |
7 |
Oświadczenie z art. 22 i 24 |
Oświadczenie z art. 22 i 24 |
1 |
8 |
Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu |
Dokument stwierdzający zapoznanie się Wykonawcy z warunkami postępowania przetargowego określonymi w SIWZ. |
4 |
9 |
Wzór oświadczenia o akceptacji przez wykonawcę wzoru umowy |
Dokument stwierdzający zapoznanie się Wykonawcy z załączonym do SIWZ wzorem umowy oraz potwierdzający akceptację przedłożonego wzoru. |
5 |
10 |
Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia |
Dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zgodnie z zapisami SIWZ, określający wysokość oraz formę wniesionego zabezpieczenia |
6 |
11 |
Wzór wykazu prac przeznaczonych do podwykonania |
Dokument określający zakres prac jakie Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcy. |
7 |
Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów.
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
Nr |
Kryterium |
Waga |
1 |
Cena (koszt) |
100% |
Wykonawca pobierający SIWZ za pośrednictwem strony internetowej zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu informację zawierającą dane teleadresowe pobierającego, oraz datę pobrania na adres admin@baruchowo.pl z tematem pobranie specyfikacji dla zadania ...