Ogłoszenie o naborze na stanowisko do spraw inwestycji i zamówień publicznych
SG.210.2.2024
OGŁOSZENIE
O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE GMINY BARUCHOWO
– INSPEKTOR DS. INWESTYCJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
z dnia 17 lipca 2024 r.
I. NAZWA JEDNOSTKI
Urząd Gminy Baruchowo
87 – 821 Baruchowo 54
II. OKREŚLENIE STANOWISKA
Stanowisko – Inspektor ds. inwestycji i zamówień publicznych
Ilość etatów - 1
Wymiar czasu pracy – pełen etat
III. WYMAGANIA NIEZBĘDNE (FORMALNE):
1) wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i 3-letni staż pracy;
2) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 u st. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530);
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
7) nieposzlakowana opinia.
IV. WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE):
1) preferowane wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym lub administracyjnym;
2) preferowane doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych;
3) preferowane doświadczenie zawodowe w pozyskiwaniu środków zewnętrznych;
4) znajomość, w szczególności, przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych do niniejszej ustawy, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
5) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych;
6) prawo jazdy kat. B;
7) umiejętność pracy w zespole;
8) komunikatywność;
9) wysoka kultura osobista.
V. ZAKRES PODSTAWOWYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1) przygotowywanie dokumentacji do przeprowadzenia postępowania przetargowego oraz z jego przebiegu;
2) zamieszczanie ogłoszeń w BZP i przesyłanie ogłoszeń do Dziennika Urzędowego UE;
3) bieżące monitorowanie wykonywanych inwestycji i przedsięwzięć, w tym wszelkich zmian zachodzących w toku ich realizacji w zakresie ich zgodności z zamówieniem i przepisami prawa zamówień publicznych;
4) opracowywanie planów udzielania zamówień publicznych;
5) prowadzenie rejestru zamówień publicznych;
6) prowadzenie ewidencji wydatków do kwoty 130 tys. zł netto;
7) udział w pracach związanych z planowaniem, przygotowaniem i realizacją inwestycji;
8) sporządzanie i rozliczanie wniosków o dofinansowanie;
9) monitorowanie zaangażowania wydatków budżetowych i uzgadnianie z merytorycznym referatem urzędu wydatków budżetowych na zamówienia publiczne;
10) przygotowywanie, kompletowanie dokumentacji, przeprowadzanie konkursów ofert i ich rozliczanie.
VI. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU
1. Miejsce pracy – Urząd Gminy Baruchowo, Referat Inwestycji, Budownictwa i Rolnictwa, teren gminy Baruchowo.
2. Godziny pracy według czasu pracy określonego w regulaminie pracy jednostki.
3. Lokalizacja stanowiska pracy: pomieszczenie biurowe, w którym będzie świadczona praca zlokalizowane jest na parterze, na który prowadzą schody; brak windy w budynku.
4. Praca na zajmowanym stanowisku wiąże się z przemieszczaniem pomiędzy pomieszczeniami referatu i budynku Urzędu Gminy oraz poza siedzibą Urzędu – na terenie gminy.
5. Praca wymaga kontaktu z klientami i w znacznej mierze opiera się na obsłudze komputera.
6. Obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie), obsługa sprzętu biurowego, praca z dokumentami.
VII. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił mniej niż 6%.
VIII. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
2) własnoręcznie podpisany życiorys (CV);
3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wymagane wykształcenie oraz posiadane kwalifikacje zawodowe;
5) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające dotychczasowy staż pracy;
6) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku;
9) kandydat, który zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany złożyć kserokopię (potwierdzoną przez kandydata za zgodność z oryginałem) niepełnosprawność;
10) własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna, potwierdzająca zapoznanie się z obowiązującymi informacjami zgodnie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” - (wzór zamieszczony wraz z ogłoszeniem o naborze).
Zaświadczenie lekarskie i zaświadczenie o niekaralności będzie wymagane od osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru przed podpisaniem umowy o pracę.
IX. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
1. Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy Baruchowo, Baruchowo 54 (sekretariat, pok. nr 8) lub przesłać na adres: Urząd Gminy Baruchowo, Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo z dopiskiem na kopercie:
„Nabór na stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych”
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 1 lipca 2024 r. do godz. 14.00
(decyduje data wpływu do Urzędu).
2. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
X. INFORMACJE DODATKOWE
1. Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z Regulaminem naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Baruchowo (Zarządzenie Nr 55.2022 Wójta Gminy Baruchowo z dnia 8 lipca 2022r.).
2. Postępowanie rekrutacyjne obejmuje dwa etapy:
1) ocena formalna dokumentów aplikacyjnych;
2) rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi formalne.
3. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Baruchowo (www.bip.baruchowo.p) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
4. Przewidywany termin nawiązania stosunku pracy - od 10 lipca 2024 r.
Z up. Wójta Gminy Baruchowo
Joanna Gawłowska
Załączniki (6) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Piotr Seklecki |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Piotr Seklecki |
Data wprowadzenia: | 2024-06-17 15:01:09 |
Opublikował: | Piotr Seklecki |
Data publikacji: | 2024-06-17 15:03:42 |
Ostatnia zmiana: | 2024-06-17 15:03:56 |
Ilość wyświetleń: | 799 |