OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY BARUCHOWO
z dnia 12 lipca 2019 r. O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO SEKRETARZA wymiar – 1 etat I. NAZWA JEDNOSTKI Urząd Gminy Baruchowo 87–821 Baruchowo 54 II. OKREŚLENIE STANOWISKA PRACY Sekretarz Gminy III. WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1) wykształcenie wyższe magisterskie: administracja, prawo; 2) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych. 3) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej albo obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6) nieposzlakowana opinia; 7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. 1) znajomość przepisów prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej, 2) umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych, poprawnego formułowania decyzji administracyjnych oraz analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych; 3) predyspozycje osobowościowe tj.: umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, sumienność, bezstronność; 4) dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office; 5) prawo jazdy kat. B; 6) dyspozycyjność. V. ZAKRES PODSTAWOWYCH ZADAŃ NA STANOWISKU: 1) nadzór nad organizacją pracy Urzędu; 2) opracowywanie przepisów wewnętrznych Urzędu (zarządzeń, regulaminów, instrukcji) oraz nadzór nad ich wdrożeniem i przestrzeganiem; 3) prowadzenie spraw kadrowych pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych; 4) nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy; 5) nadzór nad naborami na wolne stanowiska urzędnicze; 6) prowadzenie wymaganych prawem rejestrów; 7) sporządzanie upoważnień i pełnomocnictw oraz prowadzenie ich rejestru; 8) koordynowanie i realizacja zadań związanych z wyborami i referendami; 9) prowadzenie spraw z zakresu kontroli zarządczej i audytu wewnętrznego; 10) koordynowanie spraw związanych z ochroną danych osobowych; 11) realizacja zadań nałożonych na gminę, wynikających z ustawy Prawo Oświatowe; 12) prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem zatrudnienia młodocianych; 13) organizowanie, nadzór i kierowanie praktykami uczniowskimi i stażami; 14) współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy w sprawach realizacji ich zadań statutowych; 15) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców. VI. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU: 1) godziny pracy wg czasu pracy określonego w regulaminie pracy jednostki; 2) praca wykonywana jest w siedzibie Urzędu Gminy Baruchowo; 3) obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie), obsługa sprzętu biurowego, praca z dokumentami; 4) przewidywany termin zatrudnienia - od 01.08.2019 r. VII. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił mniej niż 6%. VIII. WYMAGANE DOKUMENTY: 1) życiorys (CV); 2) list motywacyjny; 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; 5) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dokumentujących wymagany staż pracy; 6) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych; 7) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 8) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o stanie zdrowia; 9) inne dokumenty potwierdzające odpowiednie przygotowanie do pracy na wymienionym stanowisku oraz potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych; 10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa zatrudnienia, o ile znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów (art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych). IX. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w pokoju nr 4 Urzędu Gminy Baruchowo, Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo lub pocztą na wyżej wskazany adres do dnia 26 lipca 2019 r. (decyduje data wpływu do Urzędu). Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy Baruchowo”. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.baruchowo.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Baruchowo. X. INFORMACJE DODATKOWE Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Informujemy, że w przypadku przesłania do nas dokumentów aplikacyjnych, administratorem Państwa danych osobowych będzie Wójt Gminy Baruchowo z siedzibą w: Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo. Państwa dane będą przetwarzane na potrzeby i przez okres trwania procesu rekrutacji na stanowisko Sekretarza Gminy Baruchowo. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo dostępu do ich treści, prawo ich poprawiania, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W CV prosimy umieścić następującą klauzulę zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wójta Gminy Baruchowo na potrzeby procesu rekrutacji na stanowisko Sekretarza Gminy Baruchowo do czasu zakończenia rekrutacji.” Wójt Gminy Baruchowo Stanisław Sadowski