OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY BARUCHOWO
z dnia 1 lipca 2019 r. O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE stanowisko: kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Baruchowie z siedzibą w Czarnem wymiar – 1 etat I. NAZWA JEDNOSTKI Urząd Gminy Baruchowo 87 – 821 Baruchowo 54 II. OKREŚLENIE STANOWISKA PRACY Kierownik jednostki organizacyjnej III. WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1) wykształcenie wyższe o kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w Środowiskowym Domu Samopomocy dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz co najmniej półroczny staż pracy na stanowisku, na którym był bezpośredni kontakt z osobami z zaburzeniami psychicznymi; 2) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej; 3) doświadczenie zawodowe – 5 letni staż pracy, w tym 3 lata pracy w pomocy społecznej; 4) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej albo obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na postawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 6) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7) nieposzlakowana opinia. IV. WYMAGANIA DODATKOWE: 1) znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wypełniania obowiązków na stanowisku; 2) dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office; 3) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, umiejętność nawiązywania kontaktów międzyludzkich i rozwiązywania konfliktów. V. ZAKRES PODSTAWOWYCH ZADAŃ NA STANOWISKU: 1) kierowanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz; 2) realizacja zadań określonych w statucie jednostki; 3) opracowanie wymaganych przepisami prawa dokumentów dotyczących funkcjonowania jednostki, sporządzanie sprawozdań; 4) administrowanie mieniem wchodzącym w skład i będącym na wyposażeniu jednostki; 5) zatrudnianie i zwalnianie pracowników Środowiskowego Domu Samopomocy oraz wykonywanie innych obowiązków pracodawcy i przełożonego względem pracowników tej jednostki; 6) realizacja kontroli zarządczej w jednostce; VI. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU: 1) godziny pracy wg czasu pracy określonego w regulaminie pracy jednostki; 2) praca wykonywana jest w siedzibie Środowiskowego Domu Samopomocy w Czarnem; 3) obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie), obsługa sprzętu biurowego, praca z dokumentami; 4) praca z osobami dorosłymi i małoletnimi powyżej 16 roku życia z niepełnosprawnością intelektualną lub psychicznie chorymi; 5) kontakt i porozumiewanie się z rodzinami (opiekunami) uczestników; 6) przewidywany termin zatrudnienia - od 25.07.2019 r. VII. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił mniej niż 6%. VIII. WYMAGANE DOKUMENTY: 1) życiorys (CV); 2) list motywacyjny; 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; 5) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dokumentujących wymagany staż pracy; 6) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych; 7) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 8) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o stanie zdrowia; 9) inne dokumenty potwierdzające odpowiednie przygotowanie do pracy na wymienionym stanowisku oraz potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych; 10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa zatrudnienia, o ile znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów (art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych). IX. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w pokoju nr 4 Urzędu Gminy Baruchowo, Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo lub pocztą na wyżej wskazany adres do dnia 15 lipca 2019 r. (decyduje data wpływu do Urzędu). Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji z dopiskiem: „Nabór na stanowisko kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Czarnem”. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.baruchowo.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Baruchowo. X. INFORMACJE DODATKOWE Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Informujemy, że w przypadku przesłania do nas dokumentów aplikacyjnych, administratorem Państwa danych osobowych będzie Wójt Gminy Baruchowo z siedzibą w: Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo. Państwa dane będą przetwarzane na potrzeby i przez okres trwania procesu rekrutacji na stanowisko kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Czarnem. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo dostępu do ich treści, prawo ich poprawiania, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W CV prosimy umieścić następującą klauzulę zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wójta Gminy Baruchowo na potrzeby procesu rekrutacji na stanowisko kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Czarnem do czasu zakończenia rekrutacji.” Jeśli zgadzają się Państwo, abyśmy mogli się z Państwem kontaktować w przypadku kolejnych rekrutacji, prosimy o zamieszczenie poniższej formuły: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wójta Gminy Baruchowo po zakończeniu procesu rekrutacji na stanowisko kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Czarnem na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych przez okres 2 lat. Przysługuje mi prawo cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie.” Wójt Gminy Baruchowo Stanisław Sadowski