OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

na

Przebudowa drogi gminnej nr 191068C w miejscowości Grodno, gm. Baruchowo w km 0+000 do km 0+842

(zamieszczone w BZP w dniu 16.01.2019 r., nr ogłoszenia: 504380-N-2019)

 

I.      Zamawiający

Gmina Baruchowo

Baruchowo 54

87-821 Baruchowo

Tel.: 54 284 56 82

Faks: 54 284 58 48

e-mail: gmina@baruchowo.pl

adres strony internetowej: www.baruchowo.pl

Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

·       w zakresie proceduralnym i merytorycznym: Krzysztof Grudziński - Zastępca Wójta tel. (54) 274 55 47

II.    Tryb udzielenia zamówienia

 

Postępowanie prowadzone będzie w trybie: przetarg nieograniczony.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone będzie na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z  2018 r. poz. 1986), zwanej dalej „ustawą Pzp”.

III.  Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej: www.bip.baruchowo.pl

IV.    Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

Przebudowa drogi gminnej nr 191068C w miejscowości Grodno, gm. Baruchowo w km 0+000 do km 0+842

Wspólny Słownik Zamówień: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 191068C w miejscowości Grodno, gm. Baruchowo w km 0+000 do km 0+842.

1.1. Projekt obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 191068C w miejscowości Grodno, gm. Baruchowo w km 0+000 do km 0+842. Początek przebudowywanego odcinka rozpoczyna się na skrzyżowaniu z drogą nr 191024C, a zakończenie odcinka w km 0+842 zgodnie z planem zagospodarowania terenu. Istniejąca droga posiada nawierzchnię gruntową, miejscami utwardzoną z licznymi zadoleniami. W stanie istniejącym pobocza gruntowe są przerośnięte trawą. Przebudowa drogi gminnej polegać będzie na:

1) wykonaniu pełnej konstrukcji drogi poprzez:

  a) wykonanie warstwy ścieralnej AC 8S 50/70 gr. 3 cm

  b) wykonanie warstwy wiążącej AC 11W 50/70 gr. 3 cm

  c) wykonanie podbudowa z KŁSM 0/31 z zaklinowaniem gr. 10cm

  d) wykonanie podbudowa z KŁSM 0/63 gr. 15cm

  e) wykonanie warstwa odcinająca z piasku gr. 10cm

2) wykonaniu zjazdów bitumicznych poprzez:

  a) wykonanie warstwy ścieralnej AC 8S 50/70 gr. 5 cm

  b) wykonanie podbudowa z KŁSM 0/31 z zaklinowaniem gr. 10cm

  c) wykonanie podbudowa z KŁSM 0/63 gr. 15cm

  d) wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10cm

3) wykonaniu utwardzonych obustronnie poboczy o szer. 75 cm (utwardzone KŁSM fr. 0/31 gr. 20cm);

4) Profilowaniu skarp i częściowego umocnienia skarp płytami ażurowymi;

5) Wykonaniu odwodnienia poprzez wykonanie ścieku z korytek typu muldowego szer. 60cm, na zakończeniu którego należy wykonać studnie rewizyjną fi. 100 cm zakończoną wpustem żeliwnym D400.

1.2. Charakterystyka projektowanej drogi:

  a) Kategoria drogi: gminna,

  b) Prędkość projektowa: 40 km/h,

  c) Długość - 842 m,

  d) Szerokość nawierzchni drogi: zmienna 3,50 m,

  e) Rodzaj nawierzchni - nawierzchnia asfaltowa,

  f) Rodzaj poboczy: utwardzone o szerokości 0,75 m.

2. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (robotnicy fizyczni, operatorzy maszyn i sprzętu znajdującego się na budowie), z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 poz. 1502, z późn. zm.). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. Wymogi, o których mowa powyżej, dotyczą również podwykonawców. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa powyżej winny być anonimizowane.

3. Prace stanowiące przedmiot umowy będą nadzorowane przez Zamawiającego pod względem budowlanym. Wszelkie rozwiązania szczegółowe, w tym przewidziane do zastosowania materiały mają być konsultowane bezpośrednio z Zamawiającym i wyznaczonym przez Zamawiającego nadzorem budowlanym.

4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji usunięcia wad i usterek przez okres minimum 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. W wymienionym terminie Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad i usterek.

5. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia przedstawiony został w projektach budowlano - wykonawczych i przedmiarach robót.

6. Zastosowanie rozwiązań równoważnych: Podane w niniejszej Specyfikacji technicznej  oraz w przedmiarze robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

Z uwagi na obszerną treść ogłoszenia, szczegółowe informacje zawarte zostały w załączniku o nazwie Ogłoszenie o zamówieniu oraz załacznikach do SIWZ.