Zarządzenie Nr 33.2011

 Wójta Gminy Baruchowo

z dnia 23 sierpnia 2011 r.

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Gimnazjum w Baruchowie w związku z włączeniem Gimnazjum do Zespołu Szkól w Baruchowie.

 

Na podstawie art.4 ust. 3 oraz art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.), oraz Zarządzenia Nr 4/02 Wójta Gminy Baruchowo z dnia 4 marca 2002 r. w sprawie przyjęcia instrukcji inwentaryzacyjnej zarządza się, co następuje:

 

§ 1. Inwentaryzację przeprowadzić w okresie od 23 sierpnia 2011 r. do 10 września 2011 r. według następującego planu:

1) drogą spisu z natury:

a) meble i urządzenia w klasach Gimnazjum -według stanu na dzień 31 sierpnia 2011 r:

b) materiały w magazynach Gimnazjum - według stanu na dzień 31 sierpnia 2011r;

c) środków trwałych - według stanu na dzień 31 sierpnia 2011r.

d) druków ścisłego zarachowania - według stanu na dzień 31 sierpnia 2011r.

2) drogą uzyskania potwierdzenia salda:a)   środków pieniężnych na rachunkach bankowych - według stanu na dzień 31 sierpnia 2011r.

b)   należności - według stanu na dzień 31 sierpnia 2011r.

 

§ 2. Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuje się komisję inwentaryzacyjną w składzie:

- Przewodniczący - Bożena Kapuścińska

- Członek- Emilia Komórek

- Członek- Elżbieta Zubrzak

- Członek- Marek Rusicki

Członek - Aleksander Maciejewski

Osoby powołane na członków komisji zobowiązane są do rzetelnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami przeprowadzenia spisu z natury.

 

§ 3. Zobowiązuje się Dyrektora Zespołu Szkól w Baruchowie do przeprowadzenia instruktażu i szkolenia członków komisji inwentaryzacyjnej.

§ 4. Komisja inwentaryzacyjna sporządza sprawozdania z przebiegu i wyniku inwentaryzacji - w terminie do 20 września 2011r.

§ 5. Zobowiązuje się księgową Zespołu Szkół w Baruchowie do prawidłowego i terminowego dokonania wyceny inwentaryzowanych składników majątku oraz ustalenia różnic inwentaryzacyjnych.

§6. Zobowiązuje się przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej do weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych, sporządzenia protokółu w sprawie przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych, przedstawienia wniosków dotyczących ich rozliczenia, a także sporządzenia sprawozdania z przebiegu inwentaryzacji, uzyskania akceptacji Księgowej Zespołu Szkół i przedstawienia ich do zatwierdzenia Dyrektorowi Zespołu Szkół w Baruchowie w terminie do 20 września 2011r.

§ 7. Zobowiązuje się Księgową Zespołu Szkół do ujęcia różnic inwentaryzacyjnych w księgach rachunkowych 2011r.

§ 8. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Dyrektorowi Zespołu Szkół w Baruchowie.

§ 9. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

      Wójt

inż. Stanisław Sadowski