OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY BARUCHOWO
z dnia 18 maja 2021 r.
o otwartym i konkurencyjnym naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Baruchowo
WÓJT GMINY BARUCHOWO OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. KADR, OBSŁUGI RADY GMINY I SEKRETARIATU
W URZĘDZIE GMINY BARUCHOWO
- NAZWA JEDNOSTKI
Urząd Gminy Baruchowo
87 – 821 Baruchowo 54 - OKREŚLENIE STANOWISKA
Stanowisko ds. kadr, obsługi rady gminy i sekretariatu
Wymiar – 1 etat
Przewidywany termin nawiązania stosunku pracy - od 1 sierpnia 2021 r. - WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie wyższe;
- nieposzlakowana opinia.
- WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE)
- znajomość przepisów ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- Kodeks pracy,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- o ochronie danych osobowych.
- co najmniej 3 letnie doświadczenie pracy w samorządzie lub jednostce organizacyjnej na stanowisku o zbliżonym zakresie zadań;
- bardzo dobra znajomość programów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych: kserokopiarka, fax, skaner.
- komunikatywność w mowie oraz piśmie, rzetelność, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, dyspozycyjność, punktualność, bardzo dobra organizacja pracy;
- prawo jazdy kat. B.
- znajomość przepisów ustaw:
- ZAKRES PODSTAWOWYCH ZADAŃ NA STANOWISKU
- w zakresie obsługi rady gminy:
- obsługa kancelaryjno – biurowa, merytoryczna i organizacyjna rady gminy i jej komisji,
- przygotowywanie, opracowywanie i terminowe przekazanie materiałów na sesje rady gminy i komisje rady gminy,
- obsługa techniczna sesji i komisji Rady Gminy,
- protokołowanie przebiegu sesji Rady Gminy i posiedzeń Komisji Rady, sporządzanie sprawozdań z przebiegu obrad,
- obsługa programu do redagowania uchwał i zarządzeń, przekazywanie ich do Dziennika Urzędowego i RIO,
- obsługa programu do głosowania podczas obrad,
- prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy,
- prowadzenie rejestru aktów prawa miejscowego,
- zapewnienie obsługi dyżurów przewodniczącego Rady i jego zastępców,
- przyjmowanie skarg, wniosków i petycji, prowadzenie ich rejestru, obsługa merytoryczna w zakresie ich załatwiania,
- prowadzenie spraw osobowych radnych,
- współpraca z organami jednostek pomocniczych gminy, obsługa zebrań wyborczych i zebrań wiejskich, protokołowanie przebiegu zebrań,
- wykonywanie zadań związanych z prawidłowym przeprowadzaniem wyborów oraz referendum,
- wykonywanie zadań związanych z wyborem ławników;
- w zakresie kadr:
- współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji prac społecznie użytecznych, stażu i robót publicznych,
- przygotowywanie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy,
- prowadzenie rozliczeń w zakresie refundacji kosztów zatrudnienia bezrobotnych,
- przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i rozwiązaniem stosunku pracy osób skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy, prowadzenie spraw kadrowych i akt osobowych pracowników.
- w zakresie obsługi sekretariatu:
- prowadzenia kalendarza spotkań Wójta i jego bieżące monitorowanie,
- obsługa organizacyjna spotkań Wójta i Zastępcy,
- obsługa centrali telefonicznej,
- obsługa łączności radiowej,
- redagowanie urzędowych pism, okolicznościowych tekstów,
- prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wprowadzanie jej do programu elektronicznego obiegu dokumentów,
- rozdzielanie korespondencji przychodzącej na poszczególne stanowiska, zgodnie z dekretacją przeprowadzoną przez wójta, zastępcę wójta lub sekretarza,
- przyjmowanie ze stanowisk pracy przygotowanej do wysyłki korespondencji, a następnie rejestrowanie w pocztowej książce nadawczej i zlecenie jej nadania w placówce pocztowej,
- wprowadzanie do programu Legislator zarządzeń wójta, przekazywanie ich do Dziennika Urzędowego celem publikacji,
- prowadzenie rejestru zarządzeń wójta;
- prowadzenie spraw w zakresie rozpatrywania skarg, wniosków i petycji kierowanych do wójta, prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji, obsługa merytoryczna w zakresie ich rozpatrzenia,
- prowadzenie spraw w zakresie interpelacji i zapytań radnych, prowadzenie rejestru interpelacji i zapytań, obsługa merytoryczna w zakresie ich rozpatrzenia,
- prowadzenie rejestru umów, w tym przyjmowanie umów zawartych przez wójta, rejestrowanie i sporządzenie kopii celem przekazania na stanowiska, zgodnie z zakresem obowiązków,
- prowadzenie rejestru delegacji służbowych,
- publikowanie i aktualizacja danych w Biuletynie Informacji Publicznej,
- archiwizowanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy.
- w zakresie obsługi rady gminy:
- WARUNKI PRACY NA STANOWISKU
- godziny pracy wg czasu pracy określonego w regulaminie pracy jednostki;
- wykonywanie pracy w siedzibie Urzędu Gminy Baruchowo;
- obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie), obsługa sprzętu biurowego, praca z dokumentami.
- WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił mniej niż 6%.
- WYMAGANE DOKUMENTY:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających dotychczasowy staż pracy;
- inne dokumenty potwierdzające odpowiednie przygotowanie do pracy na wymienionym stanowisku oraz potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa zatrudnienia, o ile znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów (art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych);
- własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy:
- złożyć osobiście w Urzędzie Gminy Baruchowo (pokój nr 4), Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo,
lub
- przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Baruchowo, Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo,
w terminie do dnia 4 czerwca 2021 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. kadr, obsługi rady gminy i sekretariatu”.
Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
- INFORMACJE DODATKOWE
Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Baruchowo /www.bip.baruchowo.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Wójt Gminy Baruchowo
Stanisław Sadowski