OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY BARUCHOWO
z dnia 9 sierpnia 2019 r. O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE do spraw inwestycji i zamówień publicznych WYMIAR – 1 ETAT I. NAZWA JEDNOSTKI Urząd Gminy Baruchowo 87 – 821 Baruchowo 54 II. OKREŚLENIE STANOWISKA Referent ds. inwestycji i zamówień publicznych III. WYMAGANIA NIEZBĘDNE 1) wykształcenie wyższe; 2) obywatelstwo polskie; 3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) nieposzlakowana opinia; IV. WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE): 1) wiedza z zakresu przepisów dotyczących zamówień publicznych i funduszy unijnych; 2) doświadczenie w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie zadań; 3) umiejętność obsługi urządzeń biurowych i programów biurowych typu: Word, Excel, OpenOffice, a także poczty elektronicznej i Internetu oraz zapewnienie obsługi informatycznej stanowiska pracy. 4) komunikatywność w mowie oraz piśmie, rzetelność, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, dyspozycyjność, bardzo dobra organizacja pracy; 5) prawo jazdy kat. B. V. ZAKRES PODSTAWOWYCH ZADAŃ NA STANOWISKU 1) w zakresie inwestycji: a) prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji, b) rozliczanie inwestycji; c) sporządzanie wniosków o dofinansowanie; d) przygotowywanie sprawozdań z realizacji inwestycji i rozliczenia dotacji; e) przygotowywanie projektów umów w zakresie inwestycji. 2) w zakresie zamówień publicznych: a) prowadzenie ewidencji wydatków do kwoty 30 tys. euro, b) przyjmowanie zleceń z komórek organizacyjnych na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, c) przygotowywanie dokumentacji do przeprowadzenia postępowania przetargowego na dostawy, usługi i roboty budowlane, d) prowadzenie dokumentacji z przebiegu postępowania przetargowego; e) kompletowanie dokumentów zamówień publicznych. VI. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU 1) godziny pracy wg czasu pracy określonego w regulaminie pracy jednostki; 2) praca wykonywana jest w siedzibie Urzędu Gminy Baruchowo; 3) obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie), obsługa sprzętu biurowego, praca z dokumentami; 4) przewidywany termin zatrudnienia - od 02.09.2019 r. VII. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił mniej niż 6%. VIII. WYMAGANE DOKUMENTY: 1) życiorys (CV); 2) list motywacyjny; 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; 5) kserokopie świadectw pracy potwierdzające dotychczasowy staż pracy; 6) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych; 7) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 8) inne dokumenty potwierdzające odpowiednie przygotowanie do pracy na wymienionym stanowisku oraz potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych; 9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa zatrudnienia, o ile znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów (art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych). IX. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w pokoju nr 4 Urzędu Gminy Baruchowo, Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo lub pocztą na wyżej wskazany adres do dnia 26 sierpnia 2019 r. (decyduje data wpływu do Urzędu). Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych”. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.baruchowo.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Baruchowo. X. INFORMACJE DODATKOWE Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Informujemy, że w przypadku przesłania do nas dokumentów aplikacyjnych, administratorem Państwa danych osobowych będzie Wójt Gminy Baruchowo z siedzibą w: Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo. Państwa dane będą przetwarzane na potrzeby i przez okres trwania procesu rekrutacji na stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo dostępu do ich treści, prawo ich poprawiania, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W CV prosimy umieścić następującą klauzulę zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wójta Gminy Baruchowo na potrzeby procesu rekrutacji na stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych do czasu zakończenia rekrutacji.” Jeśli zgadzają się Państwo, abyśmy mogli się z Państwem kontaktować w przypadku kolejnych rekrutacji, prosimy o zamieszczenie poniższej formuły: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wójta Gminy Baruchowo po zakończeniu procesu rekrutacji na stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych przez okres 2 lat. Przysługuje mi prawo cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie.” Wójt Gminy Baruchowo Stanisław Sadowski Baruchowo, dnia 09.08.2019 r.