niniejszym informuje o wyniku postępowania na Wykonanie i montaż budynku zaplecza socjalnego w ramach programu „Moje boisko - Orlik
Wybrano ofertę:
dla zadania: Wykonanie i montaż budynku zaplecza socjalnego
Naftoremont Serwis Sp. z o.o.
09-411 Płock
ul. Zglenickiego 42
Cena oferty - 121 390.00 zł |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Nr tematu |
Nazwa i adres wykonawcy
(Nr oferty) |
Cena (koszt) |
|
Razem |
1 |
Naftoremont Serwis Sp. z o.o.
ul. Zglenickiego 42
09-411 Płock
(3) |
100,00 |
|
100,00 |
1 |
Przedsiębiorstwo Produkcji Elementów Budowlanych "KONTENER" Sp. z o.o.
ul. Kostrogaj 8
09-400 Płock
(1) |
64,44 |
|
64,44 |
1 |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HEPAMOS Sp. z o.o.
Opatkowice 146
32-100 Proszowice
(2) |
52,37 |
|
52,37 |
W toku postępowania odrzucone zostały następujące oferty:
Lp.: |
Nr oferty, nazwa i adres wykonawcy: |
Uzasadnienie odrzucenia oferty: |
0 |
|
|
oraz wykluczono z postępowania następujących wykonawców:
Lp.: |
Nazwa i adres wykonawcy: |
Uzasadnienie wykluczenia wykonawcy: |
0 |
|
|
04.07.2008 UWAGA: Zmodyfikowano załącznik: Szczegółowy opis zamówienia. Zamawiający zwraca uwagę na konieczność zapoznania się z nową treścią w/w załącznika.
Wykonawca pobierający SIWZ za pośrednictwem strony internetowej powinien przesłać Zamawiającemu informację zawierającą dane teleadresowe pobierającego, oraz datę pobrania na adres admin@baruchowo.pl z tematem pobranie specyfikacji dla zadania ..., co ułatwi późniejsze kontakty.
Ogłoszenie o zamówieniu w trybie: przetarg nieograniczony
(zamieszczone w BZP w dniu 01.07.2008, nr ogłoszenia: 146345-2008)
Urząd Gminy Baruchowo
Baruchowo 54
87-821 Baruchowo
ogłasza przetarg nieograniczony na:
Wykonanie i montaż budynku zaplecza socjalnego w ramach programu "Moje boisko - Orlik 2012"
Wspólny Słownik Zamówień: 45212221-1
Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie i montaż budynku zaplecza socjalnego na elementach fundamentowych wykonanych przez Zamawiającego (w oparciu o rysunki techniczne i instruklcje Wykonawcy), zgodnie z zapisami Szczegółowego opisu zamówienia i dokumentacji technicznej.
1. Podstawowe parametry techniczne obiektu dla wersji STANDARD+
Powierzchnia zabudowy -51,51 m2
Powierzchnia użytkowa podstawowa - 34,92 m2
Powierzchnia konstrukcji - 3,63 m2
Kubatura - 139,08 m3
Wersja uniwersalna zestawienia pawilonów, posiadająca poza pomieszczeniem trenera, magazynem, sanitariatami, 2x2 przebieralnie z łazienkami przeznaczone dla dwóch drużyn na jednym z boisk lub każda szatnia dla innego boiska, od organizacji zajęć zależy sposób ich wykorzystania i podziału na płcie, wersja ta posiada wariant z zadaszeniem - pergolę.
1.1 Funkcje pomieszczeń
a. Trener - Wykładzina kauczukowa R9 - 5,82 m2
b. Magazyn - Wykładzina kauczukowa R9 - 5,82 m2
c. Łazienka - Wykładzina kauczukowa R10 - 5,82 m2
d. Łazienka - Wykładzina kauczukowa R10 - 5,82 m2
e. Szatnia - Wykładzina kauczukowa R9 - 5,82 m2
f. Szatnia - Wykładzina kauczukowa R9 - 5,82 m2
2. Konstrukcja.
3. Podłoga.
4. Stropodach.
5. Ściany.
6. Drzwi.
7. Okna.
8. Instalacja wodno-kanalizacyjna.
9. Instalacja elektryczna.
10. Instalacja ogrzewania i instalacja wentylacji.
12. Wyposażenie.
Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik pn. Szczegółowy opis zamówienia - Zaplecze socjalne, oraz projekt architektoniczno – budowlany modułowego zaplecza boisk sportowych .
Termin wykonania zamówienia : data zakończenia: 2008-09-30
Termin związania ofertą: 30 dni
Wadium: 4 000.00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 zł)
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w cenie zł brutto można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 2
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w zakresie proceduralnym i merytorycznym: Krzysztof Grudziński - Podinspektor ds. inwestycji i zamówień publicznych, tel. ( 054) 2745547
Oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 2 do dnia 2008-07-10 do godz. 10:00.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełnienia:
Lp: |
Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: |
1 |
Sytuacja podmiotowa wykonawcy
Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych |
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
Lp: |
Nazwa dokumentu potwierdzającego: |
Wymagany dokument: |
Nr załącznika do SIWZ |
1 |
Aktualny odpis z właściwego rejestru |
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert |
|
2 |
Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych |
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert |
|
3 |
Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS |
Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert |
|
4 |
Oświadczenie z art. 22 i 24 |
Oświadczenie z art. 22 i 24 |
1 |
6 |
Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu |
Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu |
2 |
9 |
Wzór oświadczenia o akceptacji przez wykonawcę wzoru umowy |
Oświadczenie o akceptacji przez wykonawcę wzoru umowy |
3 |
10 |
Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia |
Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia |
4 |
11 |
Wizualizacja proponowanego rozwiązania zaplecza socjalnego |
Dla możliwości weryfikacji oferowanego rozwiązania w zakresie zaplecza socjalnego, należy przedstawić wizualizację zawierającą:
- widok elewacji ze wszystkich 4 stron,
- widok wnętrz kontenerów wraz z wyposażeniem. |
|
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
Nr |
Kryterium |
Waga |
1 |
Cena (koszt) |
100% |