ZARZĄDZENIE NR 2/08
Wójta Gminy Baruchowo
z dnia 28 luty 2008
w sprawie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Baruchowo za 2007r.
Na podstawie art. 30.ust 2 pkt 4 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku art. 61 ust 2 o samorządzie gminnym /tekst jednolity z 2001 r. Dz. U. nr 142, póz. 1591 z pózn zm. art. 199 ustl i 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych / Dz. U. Nr 05.249.2104/ wykonując Uchwałę Nr 111/24/06 z dnia 28 grudnia 2006 roku w sprawie uchwalenia budżetu gminy Baruchowo na 2007 rok z późniejszymi zmianami
Zarządzam, co następuje;
§ l.l Wykonanie budżetu Gminy za 2007 rok obejmuje;
1) DOCHODY OGÓŁEM - 8.309.254,17 zł
w tym;
dotacje celowe na zadania z zakresu
administracji rządowej - 1.754.799,99 zł
2) WYDATKI BUDŻETOWE - 8.771.588,16 zł w tym;
wydatki na zadania z zakresu administracji
rządowej - 1.754.799,99 zł
wydatki majątkowe - 2.715.651,36 zł
3) DEFICYT BUDŻETOWY - 462.333,99 zł
2. Pełną część sprawozdania stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia-sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu za 2007 rok
§ 2. Wójt Gminy przedkłada Radzie Gminy sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Baruchowo za 2007 rok
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega publikacji z dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko Pomorskiego.
UZASADNIENIE
Zgodnie z art. 199 ust. l i 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych / Dz. U. Nr 05.249.21047 Wójt Gminy przedstawia organowi stanowiącemu sprawozdanie roczne z wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego zwierające zestawienie dochodów i wydatków wynikające z zamknięć rachunków budżetów jednostki samorządu terytorialnego, w terminie do dnia 20 marca następnego roku, w szczegółowości nie mniejszej niż w uchwale budżetowej.
Wójt
inż. Stanisław Sadowski