SG.210.4.2023
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY BARUCHOWO
z dnia 12 października 2023 r.
o otwartym i konkurencyjnym naborze na stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Baruchowo
WÓJT GMINY BARUCHOWO OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA ZASTĘPSTWO NA CZAS USPRAWIEDLIWIONEJ NIEOBECNOŚCI PRACOWNIKA - STANOWISKO URZĘDNICZE ds. BUDOWNICTWA I ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
I. NAZWA JEDNOSTKI
Urząd Gminy Baruchowo
87 – 821 Baruchowo 54
II. OKREŚLENIE STANOWISKA
Stanowisko – Referent ds. budownictwa i zagospodarowania przestrzennego
Ilość etatów - 1
Wymiar czasu pracy – pełen etat
III. WYMAGANIA NIEZBĘDNE (FORMALNE):
- wykształcenie średnie lub wyższe;
- co najmniej roczny staż pracy;
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 u st. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530);
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
7) nieposzlakowana opinia.
IV.WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE):
- preferowane wykształcenie wyższe o kierunku: budownictwo, prawo, administracja;
- preferowany staż pracy na podobnym stanowisku;
- doświadczenie zawodowe na stanowisku odpowiadającym zakresowi zadań na stanowisku ds. budownictwa i zagospodarowania przestrzennego;
- znajomość, w szczególności, przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne;
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych.
- prawo jazdy kat. B;
- umiejętność pracy w zespole;
- komunikatywność;
- wysoka kultura osobista.
V.ZAKRES PODSTAWOWYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- prowadzenie spraw z zakresu budownictwa, w tym przygotowywanie projektów zaświadczeń i informacji z zakresu budownictwa;
- prowadzenie spraw związanych z kształtowaniem i realizacją polityki przestrzennej Gminy;
- wykonywanie zadań związanych z opracowaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy;
- wykonywanie zadań własnych gminy wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
- wykonywanie zadań związanych z opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania Gminy;
- sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego na obszarach gminy nie objętych planem zagospodarowania przestrzennego;
- przygotowanie dokumentacji związanej z wydawaniem wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego;
- przygotowanie dokumentacji związanej z wydawaniem zaświadczeń o przeznaczeniu terenu;
- prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości i rozgraniczeniami;
- przygotowanie dokumentacji związanej z wydawaniem postanowień o zgodności proponowanego podziału nieruchomości z ustaleniami planu zagospodarowania przestrzennego;
- prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa miejscowości, ulic, numeracji porządkowej nieruchomości;
- prowadzenie spraw w zakresie nabycia i zbycia mienia komunalnego;
- prowadzenie spraw z zakresu komunalizacji mienia;
- wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
VI. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU
1. Miejsce pracy – Urząd Gminy Baruchowo, Referat Inwestycji, Budownictwa i Rolnictwa, teren gminy Baruchowo.
2. Godziny pracy według czasu pracy określonego w regulaminie pracy jednostki.
3. Lokalizacja stanowiska pracy: pomieszczenie biurowe, w którym będzie świadczona praca zlokalizowane jest na parterze, na który prowadzą schody; brak windy w budynku.
4. Praca na zajmowanym stanowisku wiąże się z przemieszczaniem pomiędzy pomieszczeniami referatu i budynku Urzędu Gminy oraz poza siedzibą Urzędu – na terenie gminy.
5. Praca wymaga kontaktu z klientami i w znacznej mierze opiera się na obsłudze komputera.
6. Obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie), obsługa sprzętu biurowego, praca z dokumentami.
VII. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił mniej niż 6%.
VIII. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
2) własnoręcznie podpisany życiorys (CV);
3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wymagane wykształcenie oraz posiadane kwalifikacje zawodowe;
5) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające dotychczasowy staż pracy;
6) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku;
9) kandydat, który zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany złożyć kserokopię (potwierdzoną przez kandydata za zgodność z oryginałem) niepełnosprawność;
10) własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna, potwierdzająca zapoznanie się z obowiązującymi informacjami zgodnie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” - (wzór zamieszczony wraz z ogłoszeniem o naborze).
Zaświadczenie lekarskie i zaświadczenie o niekaralności będzie wymagane od osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru przed podpisaniem umowy o pracę.
IX. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy Baruchowo, Baruchowo 54 (pok. nr 4) lub przesłać na adres: Urząd Gminy Baruchowo, Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo z dopiskiem na kopercie:
„Nabór na stanowisko ds. budownictwa i zagospodarowania przestrzennego”
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 października 2023 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu).
- Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
X. INFORMACJE DODATKOWE
1. Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z Regulaminem naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Baruchowo (Zarządzenie Nr 55.2022 Wójta Gminy Baruchowo z dnia 8 lipca 2022r.).
2. Postępowanie rekrutacyjne obejmuje dwa etapy:
1) ocena formalna dokumentów aplikacyjnych;
2) rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi formalne.
3. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Baruchowo (www.bip.baruchowo.p) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
4. Przewidywany termin nawiązania stosunku pracy - od 2 listopada 2023 r.
Wójt Gminy Baruchowo
Stanisław Sadowski